Avatar billede stephanwagner Nybegynder
17. november 2003 - 23:39 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvad sys i eksperter om designet

Hvad sys i om mit nye design, hvis i lige ser bort fra sne'en.

http://festbilleder.lauer.dk/ny/

Jeg vil ikke have noget advide om programmering da det ikke er påbegyndt endnu.
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
17. november 2003 - 23:53 #1
SMUKT eneste ord jeg kan sige "er lidt misundelig"

MC
Avatar billede ferrari_brian Nybegynder
17. november 2003 - 23:58 #2
ser efter min mening meget pæn ud... men regner med at de knapper i siden bliver til "knapper" istedet for at det kun er teksten der er links ? ... ellers meget pænt... der hvor der står opdateringer er det måske lidt småt hvis man har en høj opløsning...

Jeg syntes siden passer meget godt i 1280*1024, men der scroll-baren kommer alligevel i den opløsning (sikkert min browser ? ) ... jeg kører normalt en højere opløsning så jeg har ikke det problem...

men meget flot side... (sneen er nok bare lidt over-kill... :-D )
Avatar billede ferrari_brian Nybegynder
17. november 2003 - 23:59 #3
skal lige tilføjes at jeg nok ikke kunne lave det (bedre) selv ... :-D
Avatar billede thesurfer Nybegynder
18. november 2003 - 00:03 #4
Det er et meget pænt design.. men:
1) Logoet kunne "FIND-US.dk" kunne godt have været pænere så det passede med designet.

2) Der er fejl i dit Snowflake-script. Det er ikke dig der har lavet fejlen. Fejlen findes i det originale script af forfatteren. Den er følgende:
Snefnuggerne falder ned til kanten på vinduets originale bund, og ikke på den nuværende bund.. dvs at hvis du f.eks. ændre størrelsen på vinduet, kan du få snefnuggerne til at forsvinde midt på siden, i stedet for bunden :)
Jeg kan dog ikke lige huske løsningen.. hvis roenving (eller en anden JavScript-ting :P) kommer forbi, kan han muligvis fixe det.. det er vist noget med innerHeight eller noget i den stil..
Avatar billede deurell Nybegynder
18. november 2003 - 11:54 #5
thumbs up.
Måske jeg selv ikke lige er til sne på en side, men resten ser godt ud....navigationen er meget tydelig.
Avatar billede deurell Nybegynder
18. november 2003 - 11:55 #6
ups svar...
Avatar billede mlnc Nybegynder
19. november 2003 - 14:02 #7
Flot design, dog syntes jeg der er for mange menupunkter. Som en tommelfinger regl skal man kun have max 7 ellers bliver det overskueligt for brugerne af din side. Undgå scroll på din side, jeg kører 1024x768 hvilket på nuværende tidspunkt er det de fleste pc brugere kører med og der kommer scroll på din side:o(
Med et par små rettelser har du en rigtig brugervenlig og flot side så bare klø på
Avatar billede chaar Nybegynder
20. november 2003 - 11:31 #8
flot side, men dit logo er pixeleret. Det kan undgås ved at lave det i Illustrator f.eks.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
18. december 2003 - 04:49 #9
Dette spørgsmål mangler input.
Det kan f.eks. være at spørgeren mangler at acceptere/afvise svar/komme med feedback, eller af en svarer mangler at lægge et svar/komme med feedback.
Avatar billede deurell Nybegynder
18. december 2003 - 22:05 #10
takker...