Avatar billede stercus Nybegynder
17. november 2003 - 22:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Tilføj til CDDB

Jeg har en CD som vi bruger i skolen og jeg vil gerne gøre sådan at man blot kan bede mediaplayer om at gå på nettet og tjekke den hvorefter man så får titlerne på numrene. Jeg kan bare ikke finde ud af hvordan man gør. Jeg vil gerne have lidt hjælp til det. Hvis I vil vide hvad det er for en type CD er det oplæsning af kinesisk.
Avatar billede stercus Nybegynder
17. november 2003 - 22:18 #1
Jeg er rimelig sikker på at jeg har løst problemet nu. Men jeg lader den lige være åbent hvis det nu viser sig at jeg har taget fejl.
Avatar billede stercus Nybegynder
25. maj 2007 - 23:18 #2
det er et super svar du selv giver