Avatar billede Morten Olesen Nybegynder
14. november 2003 - 21:49 Der er 5 kommentarer

Submit knap som text

Hej. Simpelt spørgsmål. Jeg har lavet en join my mailinglist ting, og vil gerne have udskiftet 'submitknappen' i nedenstående kode med noget tekst der fremstår som mine links (defineret i en CSS). Hvordan får jeg byttet submitknappen ud med tekst?
<form action="<?php echo $_SERVER[PHP_SELF]; ?>" method="POST">
    <font face="arial" size="1">
    Name: <input type="text" name="txt_name">&nbsp;<br><br>
    E-mail:
    <input type="text" name="txt_email"><br><br>
    <input type="submit" value="Join the mailinglist!"><br><? echo "<p1>".$feedback."</p1>"; ?>
    </font>
</form>
Avatar billede schaefner Juniormester
14. november 2003 - 21:57 #1
<form action="<?php echo $_SERVER[PHP_SELF]; ?>" method="POST">
    <font face="arial" size="1">
    Name: <input type="text" name="txt_name">&nbsp;<br><br>
    E-mail:
    <input type="text" name="txt_email"><br><br>
    <input type="submit" value="Join the mailinglist!"><br><? echo "<p1>".$feedback."</p1>"; ?>
    </font>

<a href="" onclick="this.form.submit(); return false">Tilmeld</a>
</form>
Avatar billede schaefner Juniormester
14. november 2003 - 21:58 #2
<form name="frm" action="<?php echo $_SERVER['PHP_SELF']; ?>" method="post">
<font face="arial" size="1">
Name: <input type="text" name="txt_name"><br><br>
E-mail:  <input type="text" name="txt_email"><br><br>

<a href="" onclick="document.frm.submit(); return false">Tilmeld</a><br><br>
<? echo '<p1>'.$feedback.'</p1>'; ?>
</font>
</form>
Avatar billede Morten Olesen Nybegynder
14. november 2003 - 22:16 #3
Det virker ikke som jeg vil have det med den nye linie. Ved ikke hvordan jeg skal forklare det, men når jeg brugte  <input type="submit" value="Join the mailinglist!"> ryger både navn og email direkte i min database. Når jeg bruger <a href="" onclick="this.form.submit(); return false">Tilmeld</a> sker der intet andet end at siden reloader...
Avatar billede joaqin Nybegynder
20. november 2003 - 06:18 #4
Hej

Jeg ved ikke helt rigtigt om jeg forstår dig

Men hvis du er ude i en formmail , hvorpå du IKKE ønsker en submit knap

Så ville jeg...Såfremt du har adgang til et grafisk program feks.photoshop

new
sæt dine dimemsioner til knappens størelse
lav din baggrund hvid
new layer
sæt din text til sort
save den til  eks "knap" i gif
save den igen til " knap1!
læg de to grafiske elementer ind i din folder
åben dream
delete din submitknap
insert
rolowerimage
1 knap
2 knap1
og kilden skal så være hvor du ønsker den skal hen
save
åben index
save all frames..ellerbare save
f12

held og lykke

joaqin
Avatar billede schaefner Juniormester
30. januar 2004 - 11:44 #5
moohykler >> Prøvede du den jeg postede 14/11-2003 21:58:44?