Avatar billede steffansteffan Nybegynder
13. november 2003 - 21:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mit windows fryser?

hej

Jeg har lige indsæt et nyt bundkort nemlig et Abit kv7.

Jeg var over ved en og få et installeret og der kunne jeg god komme ind i windows. Men da jeg tog den med hjem til mig selv. Fryser den under opstart af windows.

Windows xp prof.
CPU temp. 39 C
AMD xp+ 1800
Abit KV7

hvad kan problemer være??

m.v.h
Steffan
Avatar billede zhark Nybegynder
13. november 2003 - 21:25 #1
Det eneste jeg lige kan forestille mig er at en forbindelse kan være lidt "svag", prøv at kontrollere ALLE dine kort/ram  m.v. sidder ordentligt, har før oplevet en forbindelse ikke har været for god efter diverse "pøl" med en PC.
Avatar billede thj_ether Nybegynder
14. november 2003 - 15:47 #2
Jeg havde engang samme problem. Så vidt jeg kan huske var det fordi AGP var sat til 8x i BIOS, så ændrede jeg det til 4x som mit kort højst kunne køre med. Så var den der.

Mvh. Tommy 'ether' Holm Jacobsen
Avatar billede thj_ether Nybegynder
14. november 2003 - 15:47 #3
Det var selvfølgelig et svar :(

Mvh. Tommy 'ether' Holm Jacobsen
Avatar billede steffansteffan Nybegynder
31. december 2004 - 16:41 #4
Lukker.