Avatar billede barkov Nybegynder
10. januar 2001 - 13:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Confirm boks med redirect i NetScape

Jeg har problemmer med at få netscape til at virke med følgende kode:

<SCRIPT LANGUAGE = \"JavaScript\">
<!--
function beSure(goto) {
  if(confirm(\'Du er ved at slette aftalen, ønsker du at fortsætte?\')) {
  document.location = goto
}
// -->
</SCRIPT>

Koden virker perfekt på IE.

Og koden bliver kørt med følgede parameter:

<a href=\"java script:beSure(\'my_bookings.asp?action=delete&aftnr=2001-01-09 12:44:58.827&Afd=026&OPA=000\')\">Slet?</a>

Jeg får ikke engang nogen confirm boks frem med Netscape.

Jeg har en eksempel her:

http://www.yvonne.dk/my_bookings2.htm
Du skulle vist bare kunne højre klikke på dette link og så vælge at gemme destination filen.

Skriv hvis du kan hjælpe?

På forhånd tak
Barkov
Avatar billede a-torsten Nybegynder
10. januar 2001 - 13:10 #1
prøv om den her virker.....

<a href=\"my_bookings.asp?action=delete&aftnr=2001-01-09 12:44:58.827&Afd=026&OPA=00\" onclick=\"return confirm(\'Er du sikker !! \')\">

-Anders
Avatar billede jakoba Nybegynder
10. januar 2001 - 13:17 #2
Jeg ku forestille mig at ordet goto er lidt farligt at bruge. det er ofte et reserveret ord indenfor programmering.

Prøv at kalde den variabel noget andet.

Hvadenten det er det der er galt eller ikke er a-thorsten\'s metode bedre til det der betingede link.

mvh JakobA
Avatar billede barkov Nybegynder
10. januar 2001 - 13:54 #3
jeg takker af for dette emne, men kommer snart med et til.

I skal i hvert fald have tak for den hurtige besvarelse.

Happy Helping ;)