Avatar billede staras Nybegynder
12. november 2003 - 00:55 Der er 3 kommentarer

jeg bliver smidt af messenger

Altså ... jeg sidder og chatter med en veninde over messenger, og pludselig fortæller hun mig at jeg er offline. Vi kan stadig tale sammen, og det er da lidt underligt når den funktion ikke er tilstede i msn. Jeg logger derefter af for at gå på igen og se om fejlen er rettet ... men ... nu kan jeg simpelthen ikke komme ind på min messenger igen. Der kommer heller ingen fejlmeddelselse men står bare og søger efter forbindelse hvorefter den giver op uden forklaring derpå. Jeg har så prøvet at logge på min hotmail og det kan jeg godt. Jeg har så prøvet at logge på med andre identiteter + min venindes konto og det kan jeg GODT - med det samme og uden problemer. Det er åbenbart kun min egen konto jeg ikke kan få adgang til og ... da det altsammen forgår på samme cp og det kun er MIN konto den er gal med hvad kan forklaringen så være??? har jeg mon en uindbuden gæst??

Håber nogen kan hjælpe ....
Avatar billede martin7500 Nybegynder
12. november 2003 - 02:16 #1
Du kan prøve at instaler den nye msn 6,1 det kan være at den er opdateret og har rattet fejlen. her et linket til den nye..

http://g.msn.dk/7MEDA_DK/DA/SETUPDL.EXE
Avatar billede spg10 Nybegynder
12. november 2003 - 07:30 #2
gå ind i funktioner-> instillinger under status. og ta krydset væk ved vis mig
ikke til stede
og ved min status som optaget det hjæper nogle gange
Avatar billede lois Nybegynder
14. november 2003 - 09:09 #3
Har selv haft samme problem. Hvilken forbindelse har du? Hvis du gemmer dig bag en server med firewall kan det være derfor (det var det i mit tilfælde) og så er der ikke så meget at gøre. Det hjalp dog lidt at installere MSN 6.0.