Avatar billede krimi-14 Nybegynder
09. januar 2001 - 20:26 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hotmail i Outlook 5

Jeg skal have en Hotmail konti til at virke under Outlook 5, men Outlook skriver hele tiden, når man prøver at få kontakt til kontoen: \"Serveren forstod ikke forespørgslen\"

Hvad er problemet???
Avatar billede moenguy Nybegynder
09. januar 2001 - 20:42 #1
prøv at slet kontoen og så opret en ny så burde det virke!
Avatar billede krimi-14 Nybegynder
09. januar 2001 - 20:43 #2
Det er da noget pis, da man har gamle mails liggende ;-)
Avatar billede birkis Nybegynder
10. januar 2001 - 12:44 #3
Det er et stykke tid siden jeg brukte Hotmail og Outlook Express, men jeg husker at Hotmail ga problemer hvis man samtidig brukte proxy.

Hvis du bruker proxy, prøv å slå denne av og se om det da virker.  Du må muligens også gi computeren en restart.
Avatar billede blueyed1 Nybegynder
10. januar 2001 - 17:05 #4
Du er vel ikke logget ind Microsoft messenger samtidigt med at du prøver at hente mail ? Det kan godt give et problem
Avatar billede ellebaek Nybegynder
11. januar 2001 - 12:52 #5
start med at eksportere alle dine emails til en lokal mappe på compen, evt bare den der hedder indbakke i toppen.
Så sletter du kontoen og opretter den igen !!

Avatar billede dana Nybegynder
20. januar 2001 - 01:36 #6
Får du den besked når du åbner OE? (den besked som du omtaler)
Avatar billede parazite Nybegynder
20. januar 2001 - 01:42 #7
Formoder Outlook 5 = Outlook 2000. I Outlook 2000 kan du IKKE tjekke Hotmail-konti. Det kan du kun i Outlook Express.

- Parazite
Avatar billede birkis Nybegynder
20. januar 2001 - 10:15 #8
parazite >>

Outlook 2000 er versjon 9.x - virker det ikke mer logisk at han mener Outlook Express (som iallfall i Win98/Me/2k er versjon 5.x)???
Avatar billede dana Nybegynder
20. januar 2001 - 12:22 #9
Det er et gennemgående problem her i Eksperten, at man ikke skriver helt nøjagtig hvad det er for et program og versionsnummer. Men jeg har tolket dette program til at være Outlook Express 5.0

Mvh. Dana :)
Avatar billede ellebaek Nybegynder
21. januar 2001 - 12:57 #10
Jeg havde faktisk præcis det samme ....
Avatar billede dana Nybegynder
21. januar 2001 - 18:14 #11
Har du installeret det korrekt, så du kan se Hotmail\'s indbakke o.s.v. integreret i din OE?

:)