Avatar billede krc_ Nybegynder
11. november 2003 - 10:30 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

eehh hvordan skal jeg skrive hyperlink

Response.write "<FONT size=1 face=verdana>""<a href='& rs("email")'>" & rs("email") & "</a>" & "</FONT>"

Virker ikke...
Jeg prøver at skrive et email-felt ud fra databasen så det bliver til et hyperlink!
Avatar billede benkebus Nybegynder
11. november 2003 - 10:35 #1
Response.write "<FONT size=""1"" face=""verdana""><a href=" & rs("email") &">" & rs("email") & "</a></FONT>"
Avatar billede medions Nybegynder
11. november 2003 - 10:39 #2
Ikke helt....

Response.Write("<FONT size=""1"" face=""verdana"">""<a href="""& rs("email") & """>" & rs("email") & "</a>" & "</FONT>")

//>Rune
Avatar billede krc_ Nybegynder
11. november 2003 - 10:41 #3
hold kæft hvor jeg vrøvler.....det skal jo ikke være et hyperlink til en email....hehe...pinligt...det skal være en mailto....

Jeg prøver lige om jeg kan lave det om efter jeres henvisning
Avatar billede benkebus Nybegynder
11. november 2003 - 10:45 #4
jaja... glömde """ efter <a href=...
sorry
Avatar billede medions Nybegynder
11. november 2003 - 10:48 #5
Response.Write("<FONT size=""1"" face=""verdana"">""<a href=""mailto:"& rs("email") & """>" & rs("email") & "</a>" & "</FONT>")

//>Rune
Avatar billede krc_ Nybegynder
11. november 2003 - 10:54 #6
"test1@test.dk
Den laver et " foran nu medions ?
Avatar billede medions Nybegynder
11. november 2003 - 10:57 #7
Response.Write("<FONT size=""1"" face=""verdana""><a href=""mailto:"& rs("email") & """>" & rs("email") & "</a>" & "</FONT>")

//>Rune
Avatar billede krc_ Nybegynder
11. november 2003 - 11:00 #8
Perfekt.....tusind tak!
Avatar billede medions Nybegynder
11. november 2003 - 11:02 #9
Anytime...
Thx 4 Poinz

//>Rune
Avatar billede krc_ Nybegynder
11. november 2003 - 11:15 #10
Må jeg henlede din opmærksomhed på
http://www.eksperten.dk/spm/425969
Det kunne jo være du kunne knække den også :o)