Avatar billede grobyn Nybegynder
10. november 2003 - 21:47 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Ingen forbindelse til InCd

Jeg sidder og skal formattere en DVD-RW-skive til med Nero's InCd, men selvom jeg har installeret InCd, får jeg en meddelese der siger " kan ikke forbinde til filsystem - service kører ikke" Jeg får således aldrig fat i InCd.
Styresystemet er XP.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
10. november 2003 - 22:18 #1
slet og geninstal programmet, og brug en helt ny cd.
Avatar billede grobyn Nybegynder
10. november 2003 - 22:23 #2
Jeg har prøvet at slette og geninstallere et par gange. sidst med InCd Cleantool, men det hjalp ikke. Det er en helt ny dvd-skive - jeg fik aldrig forbindelse til programmet.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
11. november 2003 - 10:18 #3
har du xp..så er det indbygget, måske er det derfor..??
Avatar billede bartfreak Nybegynder
11. november 2003 - 21:38 #4
fandt du ud af det..O)
Avatar billede grobyn Nybegynder
11. november 2003 - 21:41 #5
Undskyld jeg ikke har svaret, men jeg roder faktisk stadig med det, og kan stadig ikke. Min andn maskine har også XP, ikke dvd-brænder, men cd-brænder, og der virker det upåklageligt??????????????
Avatar billede bartfreak Nybegynder
11. november 2003 - 21:50 #6
hvis det har virket, så prøv systemgendannelse..O)
Avatar billede grobyn Nybegynder
11. november 2003 - 21:51 #7
Jeg ved ikke om jeg misforstår dig, eller du mig, men det har aldrig virket på den maskine hvor jeg har dvd-brænderen!
Avatar billede bartfreak Nybegynder
12. november 2003 - 17:16 #8
men brænderen virker..?
Er den understøttet af Nero..?
Hvis ikke, så kan du ikke bruge incd. Du skal så ha´ feks easy cd creator el. lign..O)
Avatar billede grobyn Nybegynder
12. november 2003 - 18:22 #9
Brænderen virker og er understøttet af Nero. Jeg prøvede så en brænding, og opdagede, at den formatterede disken aut. inden processen påbegyndte.
Tak for deltagelse.