Avatar billede excession Nybegynder
10. november 2003 - 13:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

fra digital video til vhs

Hejsa

Jeg vil høre om der er en, som kan hjælpe mig med at optage digital video på vhs. Skal man bruge et bestemt kabel?
Avatar billede bleze Nybegynder
10. november 2003 - 13:15 #1
Digital video fra hvad?    Jeg kender ikke en VHS maskine der har digital indgang
Avatar billede excession Nybegynder
10. november 2003 - 13:18 #2
det er fra et sony network handycam. Jeg har slet ikke forstand på, om det overhovedet kan lade sig gøre.
Avatar billede excession Nybegynder
10. november 2003 - 13:19 #3
Det må være fjernsynet, kameraet skal tilsluttes eller hvad?
Avatar billede bleze Nybegynder
10. november 2003 - 13:25 #4
Kender ikke kameraet men det er normale er at de både har analog ud, eller firewire... Firewire kan man vist slutte til nogle DVD optagere. Muligvis også nogle af de specielle JVC videoer.
Men du kan ihvertfalt tage composite/svhs fra kameraet og slutte til din video maskine og så trykke play på kamera og optage på video
Avatar billede excession Nybegynder
10. november 2003 - 13:53 #5
ok, jeg har tilsluttet kameraet til fjernsynet og kan se billedet på kanalen av3. Men jeg kan kun finde kanalen av1 på videoen... kan jeg finde kanalen på videoen, for så kan det vel lade sig gøre?
Avatar billede excession Nybegynder
10. november 2003 - 14:02 #6
har vist løst problemet nu.. ellers tak for hjælpen