Avatar billede spiff_21 Nybegynder
09. januar 2001 - 14:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

batch instalation

Jeg har lavet en inf fil til instalatioen af windows 98 secend edition på dansk. Problemet er at den stadig kommer op spørger om brugernavn, firma og produktkey selv om jeg har valgt at den ikke skal spørge om det. Den gør det efter af have genstartet første gang. Er der nogle muligheder for at slippe for dette?

Er der nogle muligheder for at skippe for scandisk iden af brug af parameteren /is ved installation?
Avatar billede aleks Nybegynder
09. januar 2001 - 15:47 #1
Hej Spiff, jeg har brug for et lille hint, hvordan er det nu at man optager .inf-filerne??
Avatar billede spiff_21 Nybegynder
09. januar 2001 - 15:57 #2
inf filerne optages ved hjelp at et program kaldet msbatch som ligger på win98 cd\'en under \\tools\\reskit\\batch
Avatar billede riversen Nybegynder
09. januar 2001 - 18:15 #3
spiff_21 --> står oplysninger i din .inf fil?

aleks --> prøv at installere reskit (Ressource Kit) fra din win 98 cd...kanon nyttigt...
Avatar billede spiff_21 Nybegynder
09. januar 2001 - 19:46 #4
jeg går ud fra at de oplysninger som man indtaster i msbatch gemmes i inf filen. Oplysningerne Gemmes rådt, men det er svært at se hvilke linier i inf filen der gør hvad (eks. hvad gør ccp der er under setup)
Avatar billede riversen Nybegynder
09. januar 2001 - 19:48 #5
men kan du ikke se om dit brugernavn, firma og produktkey står der...det er da ikke så kryptisk..
Avatar billede spiff_21 Nybegynder
09. januar 2001 - 19:52 #6
jojo alle de informationer er der, og de står også skrevet ind i de dialog boksene under instalationen. det der er mærkeligt er at at jeg skal bekræfte dem.