Avatar billede jammer Nybegynder
07. november 2003 - 12:36 Der er 1 løsning

Apache: .htaccess opfører sig meget underligt! Why?

Jeg har på en Windows Server 2003 installeret Apache 2.0.47, PHP 4.3.3 og MySQL 3.23.57. Mit website kører på PostNuke CMS systemet, og virker uden problemer.

Jeg har slået mod_rewrite modulet til, og jeg har lavet en lille side, hvor jeg dynamisk kan oprette redirects til alle mine sider i CMS systemet. .htaccess filen overskrives så hver gang, jeg kører mit redirect script. Det virker fint og alt er godt.

Nu kommer problemet så. Jer erfarer, at .htaccess filen opfører sig meget underligt, når jeg har oprettet omkring 20 redirects (filen fylder kun 3 kb). Hvis jeg opretter nogle flere redirects i .htaccess filen, begynder mine sider at fejle, og hvis jeg så sletter et par redirect fra filen, virker mit website fint igen!!!

Hvert af mine redirets er lavet på følgende måde:

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} ^.+mitRedirect
RewriteRule .* modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=8 L

Det er sq noget nær det mest underlige, jeg nogensinde har oplevet. Kan det mon skyldes en bug i Apache serveren? Eller er det mon fordi jeg kører det hele på en Windows maskine?

Er der nogen, der har oplevet noget lignende eller har et tip til, hvad jeg mon kan gøre?
Avatar billede jammer Nybegynder
20. november 2003 - 14:10 #1
glem mit spørgsmål - jeg har selv løst det.