Avatar billede smulan Nybegynder
04. november 2003 - 17:26 Der er 5 kommentarer

lite hjälp igen med mac

Forsöker at instalere en updatering og alt går bra,til jag kommer till att den ska installere og välje hvor.Der er det stop,den viser hdd men den er grå .Vad gör jag for fel den ska jo bli aktiv så at jag kan installere
Avatar billede tre Nybegynder
05. november 2003 - 07:56 #1
Så skal du læse installationsvejledningen.

Ofte skal du have installeret en mellemliggende opdatering.

Et eksempel kunne være, hvis du har 10.1.1 skal du installere 10.1.2 inden du kan installere 10.1.3 opdateringen
Avatar billede smulan Nybegynder
05. november 2003 - 11:05 #2
Alt det vet jag,men når jag ska installere så blir ikke hårddisken aktiv så at jag kan trycka på den for at komma videre.
Avatar billede tre Nybegynder
05. november 2003 - 14:39 #3
Noget kunne tyde på en lille ting du mangler at installere inden opdateringen kan lægges på.
Så er din harddisk nemlig ikke en gyldig destination.
Avatar billede smulan Nybegynder
05. november 2003 - 15:48 #4
Ok ja ,detkan vara så men vad er det jag mangler.
Avatar billede tre Nybegynder
06. november 2003 - 07:31 #5
Tjaa - det er jo et godt spørgsmaål.

Hvilken opdatering vil du lægge på...