Avatar billede nikolajb Nybegynder
04. november 2003 - 13:34 Der er 4 kommentarer

Komme ind i BIOS på thinkpad 600E

Gah

En kammerat sidder og prøver at komme ind i BIOS (vi skal have disablet klitoris), men kan ikke finde ud af at komme derind. Hvad skal han trykke på? Han har forsøgt DEL og F1, uden held, og påstår hårdnakket, at der ikke står noget under boot. Hvad skal han trykke på?
Avatar billede dk_akj Nybegynder
04. november 2003 - 13:41 #1
Jeg mener man skal holde F1 nede under boot, altså lige fra man tænder bæstet.

//akj
Avatar billede fromsej Praktikant
04. november 2003 - 18:09 #2
Prøv <Esc> eller <F2>
Disablet hvad?
Avatar billede nikolajb Nybegynder
04. november 2003 - 18:31 #3
Tak, vi kom ind i BIOS ved at fremtvinge en keyboard error :o)

Klitoris=trackpoint, eller hvad den nu hedder. Den er ihvertfald gået i spunk og skal slås fra. Ingen success endnu, men det kommer der måske et separat spørgsmål om :o)
Avatar billede fromsej Praktikant
04. november 2003 - 18:34 #4
*S*
Det burde jeg have regnet ud.