Avatar billede trix Nybegynder
08. januar 2001 - 12:24 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Tjene penge på bannere!

Er der nogen der kender nogen (web-steder), som vil give penge, for at have deres reklamer på folks hp\'er? Jeg ved godt, at der er mange, der giver et beløb fra 0,7-3 kr pr. klik, men er der ikke nogen der giver et beløb per besøgende på siden, hvor reklamen ligger, så folk ikke skal klikke på de skide bannere?

Kom med nogle links. Det skal helst være danske links.
Avatar billede theartist Nybegynder
08. januar 2001 - 12:25 #1
http://www.doubleclick.dk - vel det største og måske det bedste?
Avatar billede theartist Nybegynder
08. januar 2001 - 12:26 #2
du skal bevise at du har aktivitet på din side, for at komme i betragtning til at kommer ind under doubleclick.
Avatar billede trix Nybegynder
08. januar 2001 - 12:29 #3
Beskriv lige, hvor på siden, jeg læser om det...
Avatar billede trix Nybegynder
08. januar 2001 - 12:31 #4
Og tjener man penge, selv om folk IKKE klikker på deres reklame? Udelukkende trafik-betaling? Eller kræver det et klik?
Avatar billede salvius Nybegynder
09. januar 2001 - 09:39 #5
Der findes også danban.dk og tradedoubler.dk, sidste er ganske udemærket, for ikke at sige god.
Avatar billede theartist Nybegynder
09. januar 2001 - 10:24 #6
trix>> Det kan de fortælle dig hvis du ringer til dem. Og ja! de betaler for visninger på run-of-site (hvilket som helst sted på din side) og lidt flere hvis en annoncør vil have sit banner et bestemt sted på din side (f.eks. i en bestemt kategori)
Avatar billede theartist Nybegynder
09. januar 2001 - 10:25 #7
der skal altså ikke klikkes på bannerne, det er pr. visning!