Avatar billede vama Nybegynder
04. november 2003 - 06:29 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Drivere til Radeon Mobility6?

Hejsa allesammen

Nu sidder jeg her med min bærbare (HP omnibook xe4400) og kan ikke spile battlefield1942. Prøver at opdatere driverne til diverse hardware, men kan ikke finde ud af at opdatere driverne til gafikkortet. Selve "kortet" er et Radeon Mobility6. Leder jeg efter drivere til det inde på ATI.com, så skriver de, at jeg skal hente dem på HP's sider, men der er der ikke noget at hente til det kort.

Jeg har hørt nogle løse rygter om, at jeg kan bruge andre radeon drivere end lige til Mobility6.
Er der nogen der har kendskab til dette?
Og kan nogen fortælle mig hvilke drivere jeg skal bruge(et link ville ikke være dårligt)?
OBS: Catalyst 3.7 og 3.8 kan ikke bruges.Dem har jeg forsøgt med.
Avatar billede sukos Juniormester
04. november 2003 - 06:55 #1
Hvilket styresystem bruger du?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
04. november 2003 - 07:42 #2
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
04. november 2003 - 07:53 #3
Hmm...Havde ikke lige set at det var en omnibook. På hp's hjemmeside er der en driver package til xp, men intet til nt, 98 og 2000. Så jeg vil også spørge, hvilket styresystem du bruger ?
Avatar billede lassebm Nybegynder
04. november 2003 - 09:38 #4
du kan bruge de drivere du kan finde på denne side!

http://www.omegacorner.com
Avatar billede zulu_dk Nybegynder
04. november 2003 - 10:08 #5
Eller hente mobilemod4 fra www.rage3d.com og selv modde de nyeste Catalyst drivere så de også virker til mobility kort.
Avatar billede vama Nybegynder
04. november 2003 - 19:35 #6
Sorry for det sene svar.

Jeg har XP liggende.
P4 2GHz, 512MB ram
Avatar billede jeppeniel Nybegynder
22. januar 2004 - 17:06 #7
Hvor mange MB er kortet på, for jeg vil mene der må være en grænse for hvor småt kortet kan være for at Battlefield overhovedet kan køre! Mit M6 kort er 8 MB, så jeg tror ikke jeg kan køre spillet uanset hvor gode driverne er, men det kan jo være mig der tager fejl!!