Avatar billede kll Nybegynder
03. november 2003 - 20:24 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

Feedback på min sportsside.

Hej

Jeg er ved at lave en ny hjemmeside med nyheder osv. fra SAS-ligaen (fodbold).

Kan I ikke komme med jeres vurdering af DESIGNET og hvad I synes der kunne forbedres?

Bemærk; gider ikke høre at fodbold er kedeligt og den slags.
Avatar billede arlet Juniormester
03. november 2003 - 20:27 #1
Det er sg flot
Avatar billede arlet Juniormester
03. november 2003 - 20:28 #2
Måske lidt svært at læse med den hvide baggrund
Avatar billede resten Nybegynder
03. november 2003 - 20:29 #3
Den sorte skrift passer fint til den hvide baggrund.
Avatar billede cdc Novice
03. november 2003 - 20:30 #4
tror der skal mere contrastfarve på siden
Avatar billede arlet Juniormester
03. november 2003 - 20:31 #5
og det der står der er ekspert snak...
Avatar billede mock Nybegynder
03. november 2003 - 20:33 #6
www.gætdigfremtilsiden.dk
Avatar billede cdc Novice
03. november 2003 - 20:33 #7
jeg må sige at din side rent grafisk er nyskapende og frækt lavet
Avatar billede kll Nybegynder
03. november 2003 - 20:33 #8
glemte lige linket http://www.frip.dk/kll
Avatar billede arlet Juniormester
03. november 2003 - 20:33 #9
gud ja, det gjorde du også
Avatar billede mads.peder Nybegynder
03. november 2003 - 20:41 #10
*ROFL* :D:D
Avatar billede mads.peder Nybegynder
03. november 2003 - 20:43 #11
Synes Den ser godt ud. Vær dog opmærksom på at du ik skal putte lat for meget indhold ind på de små sider. Lav også en side om første division da der kun findes en ordentlig klub SIF !!!!

Men vil nok give den
9@13 :-)
Avatar billede mads.peder Nybegynder
03. november 2003 - 20:44 #12
lat=alt
Avatar billede kll Nybegynder
03. november 2003 - 21:06 #13
andre?
Avatar billede deurell Nybegynder
04. november 2003 - 00:13 #14
ja ...jeg synes at din grønne farve mere får en til at tænke på militær end på fodboldbane. bortset fra det er designet flot og enkelt.
Avatar billede pixelmax Nybegynder
06. november 2003 - 11:33 #15
Jeg mener at du skal bruge en større kontrast til din sheiken.dk-tekst. Den ville gøre sig bedre i sort.
Som teksten står nu, ser den lidt udtværet ud.

De små firkanter lige under din scrollbar, hører ikke hjemme på siden. Man tror at det er noget man kan trykke på - det er det ikke.

Pas på ikke at bruge for mange forskellige skrifttyper - det giver et lidt rodet look.
Menuen er pæn og overskuelig.

En sidste tanke... - Jeg ville virkelig gerne se noget rigtig lækker grønt plænegræs i det store grågrønne felt (der hvor der står sheiken.dk) for at give siden et mere frisk look og kontrast :-)
Avatar billede deurell Nybegynder
08. november 2003 - 11:35 #16
pixelmax....ja det ville være fedt med noget græs der var faded in i.... perspektivet af en fodboldbane ville også give en god 3D effekt i billedet. Den skal dog nok smides ind i billedet før diverse tekster...

Jeg er også enig i hvad du siger om den udtværede tekst. Den kunne man evt. lave sådan her www.tryllerylle.dk/top3.jpg

kll>du er velkommen til at bruge ovenstående...
Avatar billede kll Nybegynder
08. november 2003 - 12:34 #17
deurell - jeg har sat det ind du lavede, og synes faktisk også at det passer bedre. Kan du ikke også prøve at ændre den anden grå tekst(- din sportsside på nettet)?

www.frip.dk/kll
Avatar billede deurell Nybegynder
08. november 2003 - 12:39 #18
den del af teksten vil være lettere at lave hvis du siger hvilken skrifttype du har brugt...
Avatar billede deurell Nybegynder
08. november 2003 - 12:48 #19
hov...det var jo verdana kunne jeg lige lure....har lavet den og lagt den her.
www.tryllerylle.dk/top4.jpg

deurell
Avatar billede deurell Nybegynder
08. november 2003 - 12:49 #20
ps. fjerner billeder fra mit domæne efter du har hentet dem..
Avatar billede kll Nybegynder
08. november 2003 - 13:33 #21
tak deurell. du får lige point´ene
Avatar billede kll Nybegynder
08. november 2003 - 13:38 #22
deurell - hvilket program bruger du til at lave effekterne på teksten, og hvordan laver man skygge på noget af et billede (som du havde gjort)?
Avatar billede deurell Nybegynder
08. november 2003 - 16:14 #23
photo shop> højreklik på dit layer og vælg blending options.
Avatar billede kll Nybegynder
08. november 2003 - 16:21 #24
hvad gør jeg hvis der kun er 1 layer.
Avatar billede deurell Nybegynder
08. november 2003 - 16:22 #25
så kopiere du det der skal effekt på... fx kopierede jeg "sheiken" hvorved det stod i et nyt layer...
derefter laver man det på det...
Avatar billede kll Nybegynder
08. november 2003 - 20:37 #26
ok tak