Avatar billede dahwoot Nybegynder
01. november 2003 - 23:13 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Mangler et banner

En kammerat og jeg har tænkt os at lave en warhammerside. Siden er under konstruktion, men vi mangler et banner. Det er så jer eksperters opgave :-)
Her kommer "målene" til banneret:

Størrelse: 461x81
Farver: Sort og grøn (mest sort)
Gerne med warhammerbilleder
Der skal stå: Warhammer (stort) Fantasy (lille nedenunder) Gerne med en middelalder-agtig skrift (whatever)

Håber i kan løse vores problem.
Avatar billede dr0zie Nybegynder
02. november 2003 - 00:11 #1
et forsøg fra mig:
http://frip.dk/polishp/warhammer1.jpg
Hvis du kan lide det bliver mit stempel fjernet
Avatar billede dahwoot Nybegynder
02. november 2003 - 00:22 #2
hmm.. måske ikke liige det jeg leder efter. Og desuden har siden slet ikke noget med Wacraft3 at gøre :)
Og desuden hvor blev det grønne af? Men ellers tak for forsøget :-)
Avatar billede cdc Novice
02. november 2003 - 00:37 #3
kender intet til warhammer, men her et hurtigt forsøg :o)
http://hjem.get2net.dk/arntsen/eksperten/images/warhammer.htm

/cdc
Avatar billede dahwoot Nybegynder
02. november 2003 - 09:10 #4
Jaa, det ser meget fedt ud, men jeg ville nu gerne have nogle billeder af figurene (sem det hele jo handler om. Men det ser fedt nok ud.
Avatar billede cdc Novice
02. november 2003 - 09:14 #5
men er warhammer det med disse vikinger, eller har du et link til et warhammer site så man kan se hvad det handler om, spiller ikke spil selv, så aner nada om warhammer
Avatar billede dahwoot Nybegynder
02. november 2003 - 09:34 #6
www.warhammer.com er deres officielle side. Du kan også tjekke www.powerfist.dk det er bare med en anden slags warhammer.. sådan noget fremtidsnoget. Det jeg søger er Warhammer Fantasy. Det kan du finde på www.warhammer.com
Avatar billede dahwoot Nybegynder
02. november 2003 - 09:35 #7
Avatar billede cdc Novice
02. november 2003 - 09:45 #8
dvs. det er figurerne fra strategispillet ikke pc spillet
Avatar billede dahwoot Nybegynder
02. november 2003 - 10:36 #9
nemlig figurene dem man selv sidder og maler
Avatar billede cdc Novice
02. november 2003 - 10:42 #10
det er jo en billion milliard forskellige figurer, mit forslag var at i fik lavet nogle fotos af dem i selv har lavet og bruger dem, så bliver det mere personligt, da det bliver meget svært at finde ud af hvilke figurer i har med at gøre
Avatar billede dahwoot Nybegynder
02. november 2003 - 11:41 #11
prøv det her link:
http://www.games-workshop.com/warhammerworld/warhammer/highelves/HE-gallery/1.htm
der er nogle temmelige fede billder af nogle figurer. Det ville være fedt hvis du kunne lave et banner med den drage der er.
Avatar billede dahwoot Nybegynder
02. november 2003 - 18:54 #12
hmm... slet ingen der gidder? :-(
Avatar billede darkbreach Nybegynder
03. november 2003 - 22:18 #13
Vil gerne kigge på det...
Avatar billede dahwoot Nybegynder
04. november 2003 - 14:26 #14
Mange tak :-)
Avatar billede cdc Novice
04. november 2003 - 14:32 #15
jeg har kigget og kan ikke få den drage kogt ned til det størrelse banner så det ser fedt ud, så jeg er stået af
Avatar billede dahwoot Nybegynder
04. november 2003 - 14:33 #16
ok.. men ellers tak for forsøget da :-)
Avatar billede dahwoot Nybegynder
08. november 2003 - 12:08 #17
Darkbreath ville du ikke :( ?
Avatar billede winerror Nybegynder
09. november 2003 - 05:12 #18
her godt nok lige lidt ud over dine krav ;) men tror du ikke det kan bruges alige vel ?

www.neonman.frac.dk/exp/warhammer.jpg
Avatar billede dahwoot Nybegynder
09. november 2003 - 10:31 #19
Jo det ser fedt ud :) Tror faktisk det godt kan bruges. Skal måske bare lige lave om på farver´ne på det jeg har lavet, så det passer med banneret. Tak for banneret :)
Avatar billede winerror Nybegynder
09. november 2003 - 10:35 #20
Np ;)