Avatar billede freakazoid18 Nybegynder
31. oktober 2003 - 10:11 Der er 10 kommentarer

Checkout script.

Jeg skal bruge et checkout scripttil min lille shop. det som er det eneste den skal er at sende en mail med indholdet af min indkøbs kurv... og så noget adresse info hvor det skal sendes til! :D

filerne i min shop ser således ud.

:KODE:

------------db.php--------------
<?
session_start();
$dbServer = "localhost";
$dbUser = "eterno_dk";
$dbPass = "beeeep";
$dbName = "eterno_dk";

function ConnectToDb($server, $user, $pass, $database)
{
$s = mysql_connect($server, $user, $pass) or die("Query failed: $query<br><br>" . mysql_error());
$d = mysql_select_db($database, $s) or die("Query failed: $query<br><br>" . mysql_error());
/*
if (!$s || !$d)
return false ;
else
return true ;
*/

}

function GetCartId()
{
//generate an encrypted string and set it as cookie
if (isset($_cookie["cartId"]))
{
return $_cookie["cartId"];
}
else
{

setcookie("cartId", session_Id(), time() + ((3600 * 24) * 30));
return session_id();
}

?>

-------------products.php--------------
<?

include ("db.php");

$cxn = @ConnectToDb($dbServer, $dbUser, $dbPass, $dbName);
//$result = mysql_query("select * from items order by itemName asc");
//show the error with mysql_error() function
$result = mysql_query("select * from items order by itemName asc") or die("Query failed: $query<br><br>". mysql_error());

?>

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">

<HEAD>
<TITLE> New Document </TITLE>
<META NAME="Generator" CONTENT="EditPlus">
<META NAME="Author" CONTENT="">
<META NAME="Keywords" CONTENT="">
<META NAME="Description" CONTENT="">
</HEAD>

<BODY>

<table width="100%" border="0" align="center" cellpadding="0" cellspacing="0">
  <tr bgcolor="#999999">
    <td width="85"><font color="#FFFFFF" size="2" face="Tahoma"><strong>Titel</strong></font></td>
    <td width="59"><font color="#FFFFFF" size="2" face="Tahoma"><strong>Pris</strong></font></td>
    <td width="303"><font color="#FFFFFF" size="2" face="Tahoma"><strong>Beskrivelse</strong></font></td>
    <td width="53"><font size="2" face="Tahoma">&nbsp;</font></td>
  </tr>
</table>
<table width="100%" border="0" align="center">
<?php
while($row = mysql_fetch_array($result))
{
?>
<tr>
<td width="17%" valign="top">

  <font color="black" size="2" face="Tahoma"><?php echo $row["itemName"]; ?>
  </font>
</td>

<td width="12%" align="left" valign="top">
  <font color="black" size="2" face="Tahoma"><? echo $row["itemPrice"]; ?> Dkk</font>
</td>

<td width="61%" valign="top">
  <font color="black" size="2" face="Tahoma"><?php echo $row["itemDesc"]; ?>
  </font>
</td>

<td width="9%" valign="top">

  <font color="black" size="2" face="Tahoma"><a href ="cart.php?action=add_item&id=<?php echo $row["itemId"];?>&qty=1">Tilføj
  </a></font>
</td>
<td width="1%"></td>
</tr>

<tr>
<td colspan="4">
<hr size="1" NOSHADE>
</td>
</tr>
<? } ?>
<tr>
<td colspan="4">
  <font color="black" size="1" face="Tahoma"><a href="cart.php">Indkøbs kurv</a></font>
</td>
</tr>
</table>
</BODY>

---------------cart.php---------------
<?php

    include("db.php");

    switch($_GET["action"])
    {
        case "add_item":
        {
            AddItem($_GET["id"], $_GET["qty"]);
            ShowCart();
            break;
        }
        case "update_item":
        {
            UpdateItem($_GET["id"], $_GET["qty"]);
            ShowCart();
            break;
        }
        case "remove_item":
        {
            RemoveItem($_GET["id"]);
            ShowCart();
            break;
        }
        default:
        {
            ShowCart();
        }

    function AddItem($itemId, $qty)
    {
        // Will check whether or not this item
        // already exists in the cart table.
        // If it does, the UpdateItem function
        // will be called instead

        global $dbServer, $dbUser, $dbPass, $dbName;

        // Get a connection to the database
        $cxn = @ConnectToDb($dbServer, $dbUser, $dbPass, $dbName);

        // Check if this item already exists in the users cart table
        $result = mysql_query("select count(*) from cart where cookieId = '" . GetCartId() . "' and itemId = $itemId");
        $row = mysql_fetch_row($result);
        $numRows = $row[0];

        if($numRows == 0)
        {
            // This item doesn't exist in the users cart,
            // we will add it with an insert query

            @mysql_query("insert into cart(cookieId, itemId, qty) values('" . GetCartId() . "', $itemId, $qty)");
        }
        else
        {
            // This item already exists in the users cart,
            // we will update it instead

            UpdateItem($itemId, $qty);
        }

    function UpdateItem($itemId, $qty)
    {
        // Updates the quantity of an item in the users cart.
        // If the qutnaity is zero, then RemoveItem will be
        // called instead

        global $dbServer, $dbUser, $dbPass, $dbName;

        // Get a connection to the database
        $cxn = @ConnectToDb($dbServer, $dbUser, $dbPass, $dbName);

        if($qty == 0)
        {
            // Remove the item from the users cart
            RemoveItem($itemId);
        }
        else
        {
            mysql_query("update cart set qty = $qty where cookieId = '" . GetCartId() . "' and itemId = $itemId");
        }

    function RemoveItem($itemId)
    {
        // Uses an SQL delete statement to remove an item from
        // the users cart

        global $dbServer, $dbUser, $dbPass, $dbName;

        // Get a connection to the database
        $cxn = @ConnectToDb($dbServer, $dbUser, $dbPass, $dbName);

        mysql_query("delete from cart where cookieId = '" . GetCartId() . "' and itemId = $itemId");
    }

    function ShowCart()
    {
        // Gets each item from the cart table and display them in
        // a tabulated format, as well as a final total for the cart

        global $dbServer, $dbUser, $dbPass, $dbName;

        // Get a connection to the database
        $cxn = @ConnectToDb($dbServer, $dbUser, $dbPass, $dbName);

        $totalCost = 0;
        $result = mysql_query("select * from cart inner join items on cart.itemId = items.itemId where cart.cookieId = '" . GetCartId() . "' order by items.itemName asc");
        ?>
        <html>
        <head>
        <title> Your Shopping Cart </title>
        <script language="JavaScript">

            function UpdateQty(item)
            {
                itemId = item.name;
                newQty = item.options[item.selectedIndex].text;

                document.location.href = 'cart.php?action=update_item&id='+itemId+'&qty='+newQty;
            }

        </script>
        </head>
        <body bgcolor="#ffffff">
        <font face="Tahoma">Indk&oslash;bs kurv </font>
        <form name="frmCart" method="get">
        <table width="100%" cellspacing="0" cellpadding="0" border="0">
            <tr bgcolor="#999999">
                <td width="15%" height="25">
                    <font color="white" size="1" face="Tahoma"> &nbsp;&nbsp;<b>Antal</b></font>
                </td>
                <td width="55%" height="25">
                    <font color="white" size="1" face="Tahoma">
                        <b>Produkt</b></font>
                </td>
                <td width="20%" height="25">
                    <font color="white" size="1" face="Tahoma">
                        <b>Pris pr. stk </b></font>
                </td>
                <td width="10%" height="25">
                    <font color="white" size="1" face="Tahoma">
                        <b>Fjern ? </b></font>
                </td>
            </tr>
            <?php

            while($row = mysql_fetch_array($result))
            {
                // Increment the total cost of all items
                $totalCost += ($row["qty"] * $row["itemPrice"]);
                ?>
                    <tr>
                        <td width="15%" height="25">
                            <font color="black" size="1" face="Tahoma">
                                <select name="<?php echo $row["itemId"]; ?>" onChange="UpdateQty(this)">
                                  <?php

                                    for($i = 1; $i <= 20; $i++)
                                    {
                                        echo "<option ";
                                        if($row["qty"] == $i)
                                        {
                                            echo " SELECTED ";
                                        }
                                        echo ">" . $i . "</option>";
                                    }
                                ?>
                                  </select>
                            </font>
                        </td>
                        <td width="55%" height="25">
                            <font color="black" size="1" face="Tahoma">
                                <?php echo $row["id"]; ?><?php echo $row["itemName"]; ?>
                            </font>
                        </td>
                        <td width="20%" height="25">
                            <font color="black" size="1" face="Tahoma">                                <?php echo number_format($row["itemPrice"], 2, ".", ","); ?> Dkk
                            </font>
                        </td>
                        <td width="10%" height="25">
                            <font color="black" size="1" face="Tahoma">
                                <a href="cart.php?action=remove_item&id=<?php echo $row["itemId"]; ?>">Fjern</a>
                            </font>
                        </td>
                    </tr>
                <?php
            }

            // Display the total
            ?>
                    <tr>
                        <td width="100%" colspan="4">
                            <hr size="1" NOSHADE>
                        </td>
                    </tr>
                    <tr>
                        <td width="70%" colspan="2">
                            <font face="Tahoma"><font face="verdana" size="1" color="black">
                                <a href="index.php">Fortsæt indkøb</a>
- <a href="checkout.php">Checkout</td>
                        <td width="30%" colspan="2">
                            <font color="black" size="2" face="Tahoma">
                                <b>Total: <?php echo number_format($totalCost, 2, ".", ","); ?> Dkk </b>
                            </font>
                        </td>
                    </tr>
                </table>
                </form>
        </body>
</html>
            <?php
    }

?>

--------------showcart.php--------------
<?
function ShowCart()
{
?>
<script language="JavaScript">
function UpdateQty(item)
{
itemId = item.name;
newQty = item.options[item.selectedIndex].text;

document.location.href = 'cart.php?update_item&id='+itemId+'&qty='+newQty;
}

</script>

<?
$result = mysql_query("select* from cart inner join items on cart.itemId = items.itemId where cart.cookieId = '".GetCartId()."' order by items.itemName asc");

while($row = mysql_fetch_array($result))
{
$totalCost += ($row["qty"] * $row["itemPrice"]);
?>

<tr>
<td width = "15%" height="25">
<font face="arial" size="2" color="black">
<select name="<? echo $row["itemId"]; ?>" onChange="UpdateQty(this)">

<?
for ($i = 1; $i <=20; $i++)
{
echo "<option";
if($row["qty"] == $i)
{
echo "Selected";
}

echo ">".$i."</option>";

}
?>
</select>
</font>
</td>

<td width="55%" height="25">
<font face="arial" size="2" color="black">
<? echo $row["itemName"]; ?>
</font>
</td>

<td width="20%" height="25">
<font face="arial" size="2" color="black">
RM<? echo number_format($row["itemPrice"], 2,".", "."); ?>
</font>
</td>

<td width="10%" height="25">
<font face="arial" size="2" color="black">
<a href="cart.php?action=remove_item&id=<? echo $row["itemId"]; ?>">Remove</a>
</font>
</td>

<?
} // close for while loop

//$totalCost += ($row["qty"] * $$row["itemPrice"]);
//$totalCost = $totalCost + ($row["qty"] * $row["itemPrice"]); // same by using +=
?>

<tr>
<td width="100%" colspan="4">
<hr size="1" color="red" NOSHADE>
</td>
</tr>

<tr>
<td width="70%" colspan="2">
<font face="arial" size="2" color="black">
<a href="products.php"><< Keep Shopping</a>
</font>
</td>

<td width="30%" colspan="2">
<font face="arial" size="3" color="black">
<b>Total: RM<? echo number_format($totalCost, 2, ".","."); ?> </b>
</font>
</td>
</tr>
<? } //close function?>

------------------------------------------

:KODE SLUT:

Jeg vil så have en side der skal hedde checkout.php hvor i man kan fylde sin adreesse info, and so. Og så skal den sende en mail til mig med hva folk har bestilt og en samlet pris... :)

200 Point til den som kan bikse det sammen for jeg kan ikke :!
Avatar billede freakazoid18 Nybegynder
31. oktober 2003 - 15:46 #1
Skulle vi aldrig igang ? :D
Avatar billede olebole Juniormester
31. oktober 2003 - 19:11 #2
<ole>

Jo, kom bare igang  :)

Mon ikke problemet er, at folk ikke gider sidde og rode dine filer igennem for at løse en opgave for dig?
Eksperten er jo ikke et gratis webbureau, hvor man - mod et antal ubrugelige WebEscudos - laver færdige løsninger, der skal anvendes merkantilt.
Eksperten er et site for 'hjælp til selvhjælp'.

Prøv selv - og kom så med problemerne, efterhånden som du støder ind i dem  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede freakazoid18 Nybegynder
31. oktober 2003 - 19:50 #3
hep hey ole bole =)
Jeg har selv lavet noget... men det funker nada.. :P

derfor jeg ville hører jer om i havde en ide til hvordan det kunne bygges op ?
Avatar billede freakazoid18 Nybegynder
01. november 2003 - 09:51 #4
<?php
ob_start();
include("db.php");

        global $dbServer, $dbUser, $dbPass, $dbName;

        $cxn = @ConnectToDb($dbServer, $dbUser, $dbPass, $dbName);

$result = mysql_query("select * from cart inner join items on cart.itemId
  = items.itemId where cart.cookieId = '". GetCartId() . "' order by
  items.itemName asc");
  ?>
<html>
<body>
<form action="<?php echo $PHP_SELF; ?> " method="POST">
<?php
        $row = mysql_fetch_assoc($result);
        $numRows = mysql_num_rows($result);

        if($numRows == 0)
  {
echo "Din kurv er tom";
}
  else
    echo  "Din ordre ser ud som følger...<br>";
  {
  do
  {
  ?>
<table width="455" border="0">
  <tr>
  <td>Vare navn </td>
  <td>Antal</td>
<td>Pris</td>
</tr>
  <tr>
    <td><input name="vare" type="text" value="<?php echo $row["itemName"]; ?>">      </td>
    <td><?php echo $row["qty"]; ?></td>
    <td><?php echo number_format($row["itemPrice"], 2, ".", ","); ?></td>
  </tr></table>
<?php
    $varer = $varer.$row["qty"]." stk. ".$row["itemName"]." a ".$row["itemPrice"]."/n";
  } while($row = mysql_fetch_assoc($result));
  }
mysql_query("delete from cart where cart.cookieId = '". GetCartId() . "'");
?>

  <table width="455">
    <tr>
      <td width="25%">Navn:</td>
      <td width="75%">        <input type="text" name="navn">      </td>
    </tr>
    <tr>
      <td>Adresse:</td>
      <td>        <input type="text" name="adresse">      </td>
    </tr>
    <tr>
      <td>Post nummer: </td>
      <td>        <input type="text" name="postnr">      </td>
    </tr>
    <tr>
      <td>By:</td>
      <td>        <input type="text" name="by">      </td>
    </tr>
    <tr>
      <td>Telefon:</td>
      <td>        <input type="text" name="telefon">      </td>
    </tr>
    <tr>
      <td>E-Mail:</td>
      <td>        <input type="text" name="epost">      </td>
    </tr>
  </table>
  <blockquote>    <br>
  Bem&aelig;rkninger:<br>
        <textarea wrap="on" class="but" rows="5" cols="30" name="tekst"></textarea>
    <br>
    <input type="submit" class="button" value="Send Ordre" name="send">
    <br>
    <?php

if ($send) {
    function tilbage($meddelelse) {
        echo  "$meddelelse\n";
        echo  "<form><input type=button value=\"<<< Tilbage\" onClick=history.back()></form>\n";
        echo  "</body></html>\n";
        exit;
    }

    if (!$navn) tilbage( "<BR><BR>Du har glemt at skrive dit navn...");
    if (!$tekst) tilbage( "Du har glemt at skrive noget beskedfeltet");

  $navn = "$navn ";
  $adresse = "$adresse ";
  $postnr = "$postnr ";
  $by = "$by ";
  $telefon = "$telefon ";
  $epost = "$epost ";

    mail( "yahoooo@c.dk", "Ordre fra - $navn", "$navn , $adresse, $postnr, $by, $telefon, $epost, $tekst, $vare", "From: $epost\nX-Mailer: http://$HTTP_HOST$REQUEST_URI");
echo "Vi har modtaget din bestilling, er varene bestilt inden kl 14:00 afsendes de idag.\n";
}

?>
          </font>          </div>
  </blockquote>
</form>
<blockquote>  <a href="index.php">tilbage</a>  </blockquote>
</body></html>
<?php
ob_end_flush();

?>
Avatar billede freakazoid18 Nybegynder
01. november 2003 - 09:52 #5
det er sådan jeg har lavet mit checkout script... men som i kan se så henter jeg det ind og det er kun den første "vare" som bliver skrevet... jeg håber i kan hjælpe mig.. :)
Avatar billede freakazoid18 Nybegynder
01. november 2003 - 10:02 #6
Nu har jeg bygget lidt om på det... nu er det så bare jeg ska ha sendt den info som er til en mail den sender lige pt den info man selv skriver... men jeg ska også have den til at sende <?php echo $row["id"]; ?><?php echo $row["itemName"]; ?> håber det kan lade sig gøre =)

:kode:

<?php
ob_start();
include("db.php");

        global $dbServer, $dbUser, $dbPass, $dbName;

        $cxn = @ConnectToDb($dbServer, $dbUser, $dbPass, $dbName);

$result = mysql_query("select * from cart inner join items on cart.itemId
  = items.itemId where cart.cookieId = '". GetCartId() . "' order by
  items.itemName asc");
  ?>
<html>
<body>
<form action="<?php echo $PHP_SELF; ?> " method="POST">
<? ob_start(); ?>
<?php

    switch($_GET["action"])
    {
        case "add_item":
        {
            AddItem($_GET["id"], $_GET["qty"]);
            ShowCart();
            break;
        }
        case "update_item":
        {
            UpdateItem($_GET["id"], $_GET["qty"]);
            ShowCart();
            break;
        }
        case "remove_item":
        {
            RemoveItem($_GET["id"]);
            ShowCart();
            break;
        }
        default:
        {
            ShowCart();
        }

    function AddItem($itemId, $qty)
    {
        // Will check whether or not this item
        // already exists in the cart table.
        // If it does, the UpdateItem function
        // will be called instead

        global $dbServer, $dbUser, $dbPass, $dbName;

        // Get a connection to the database
        $cxn = @ConnectToDb($dbServer, $dbUser, $dbPass, $dbName);

        // Check if this item already exists in the users cart table
        $result = mysql_query("select count(*) from cart where cookieId = '" . GetCartId() . "' and itemId = $itemId");
        $row = mysql_fetch_row($result);
        $numRows = $row[0];

        if($numRows == 0)
        {
            // This item doesn't exist in the users cart,
            // we will add it with an insert query

            @mysql_query("insert into cart(cookieId, itemId, qty) values('" . GetCartId() . "', $itemId, $qty)");
        }
        else
        {
            // This item already exists in the users cart,
            // we will update it instead

            UpdateItem($itemId, $qty);
        }

    function UpdateItem($itemId, $qty)
    {
        // Updates the quantity of an item in the users cart.
        // If the qutnaity is zero, then RemoveItem will be
        // called instead

        global $dbServer, $dbUser, $dbPass, $dbName;

        // Get a connection to the database
        $cxn = @ConnectToDb($dbServer, $dbUser, $dbPass, $dbName);

        if($qty == 0)
        {
            // Remove the item from the users cart
            RemoveItem($itemId);
        }
        else
        {
            mysql_query("update cart set qty = $qty where cookieId = '" . GetCartId() . "' and itemId = $itemId");
        }

    function RemoveItem($itemId)
    {
        // Uses an SQL delete statement to remove an item from
        // the users cart

        global $dbServer, $dbUser, $dbPass, $dbName;

        // Get a connection to the database
        $cxn = @ConnectToDb($dbServer, $dbUser, $dbPass, $dbName);

        mysql_query("delete from cart where cookieId = '" . GetCartId() . "' and itemId = $itemId");
    }

    function ShowCart()
    {
        // Gets each item from the cart table and display them in
        // a tabulated format, as well as a final total for the cart

        global $dbServer, $dbUser, $dbPass, $dbName;

        // Get a connection to the database
        $cxn = @ConnectToDb($dbServer, $dbUser, $dbPass, $dbName);

        $totalCost = 0;
        $result = mysql_query("select * from cart inner join items on cart.itemId = items.itemId where cart.cookieId = '" . GetCartId() . "' order by items.itemName asc");
        ?>
        <html>
        <head>
        <title> Your Shopping Cart </title>
        <script language="JavaScript">

            function UpdateQty(item)
            {
                itemId = item.name;
                newQty = item.options[item.selectedIndex].text;

                document.location.href = 'head-cart.php?action=update_item&id='+itemId+'&qty='+newQty;
            }

        </script>
        </head>
        <body bgcolor="#ffffff">
        <form name="frmCart" method="get">
        <table width="100%" cellspacing="0" cellpadding="0" border="0">
            <tr>
                <td width="15%" height="25">
                    &nbsp;&nbsp;<b>Pcs.</b></font>
                </td>
                <td width="55%" height="25">

                        <b>Product</b></font>
                </td>
                <td width="20%" height="25">

                        <b>Price</b></font>
                </td>
                <td width="10%" height="25">&nbsp;</td>
            </tr>
            <?php

            while($row = mysql_fetch_array($result))
            {
                // Increment the total cost of all items
                $totalCost += ($row["qty"] * $row["itemPrice"]);
                ?>
                    <tr>
                        <td width="15%" height="25">

                                  &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;<?php
                                echo $row["qty"]
                                ?>

                        </td>
                        <td width="55%" height="25">

                                <?php echo $row["id"]; ?><?php echo $row["itemName"]; ?>
                            </font>
                        </td>
                        <td width="20%" height="25">
                                                            <?php echo number_format($row["itemPrice"], 2, ".", ","); ?> Dkk
                            </font>
                        </td>
                        <td width="10%" height="25">&nbsp;</td>
                    </tr>
                <?php
            }

            // Display the total
            ?>
                    <tr>
                        <td width="100%" colspan="4">
                            <hr size="1" NOSHADE>
                        </td>
                    </tr>
                    <tr>
                        <td width="70%" colspan="2">&nbsp;</td>
                        <td width="30%" colspan="2">

                                <b>Total: <?php echo number_format($totalCost, 2, ".", ","); ?> Dkk </b>
                            </font>
                        </td>
                    </tr>
          </table>
        </form>
        </body>
</html>
            <?php
    }

?>
<? ob_end_flush(); ?>
  <table width="455">
    <tr>
      <td width="25%">Navn:</td>
      <td width="75%">        <input type="text" name="navn">      </td>
    </tr>
    <tr>
      <td>Adresse:</td>
      <td>        <input type="text" name="adresse">      </td>
    </tr>
    <tr>
      <td>Post nummer: </td>
      <td>        <input type="text" name="postnr">      </td>
    </tr>
    <tr>
      <td>By:</td>
      <td>        <input type="text" name="by">      </td>
    </tr>
    <tr>
      <td>Telefon:</td>
      <td>        <input type="text" name="telefon">      </td>
    </tr>
    <tr>
      <td>E-Mail:</td>
      <td>        <input type="text" name="epost">      </td>
    </tr>
  </table>
  <blockquote>    <br>
  Bem&aelig;rkninger:<br>
        <textarea wrap="on" class="but" rows="5" cols="30" name="tekst"></textarea>
    <br>
    <input type="submit" class="button" value="Send Ordre" name="send">
    <br>
    <?php

if ($send) {
    function tilbage($meddelelse) {
        echo  "$meddelelse\n";
        echo  "<form><input type=button value=\"<<< Tilbage\" onClick=history.back()></form>\n";
        echo  "</body></html>\n";
        exit;
    }

    if (!$navn) tilbage( "<BR><BR>Du har glemt at skrive dit navn...");
    if (!$tekst) tilbage( "Du har glemt at skrive noget beskedfeltet");

  $navn = "$navn ";
  $adresse = "$adresse ";
  $postnr = "$postnr ";
  $by = "$by ";
  $telefon = "$telefon ";
  $epost = "$epost ";

    mail( "yahoooo@c.dk", "Ordre fra - $navn", "$navn , $adresse, $postnr, $by, $telefon, $epost, $tekst, $vare", "From: $epost\nX-Mailer: http://$HTTP_HOST$REQUEST_URI");
echo "Vi har modtaget din bestilling, er varene bestilt inden kl 14:00 afsendes de idag.\n";
}

?>
          </font>          </div>
  </blockquote>
</form>
</body></html>
<?php
ob_end_flush();

?>
:kode slut:
Avatar billede olebole Juniormester
01. november 2003 - 10:54 #7
Du har opgivet dine database-info i spm'et. Jeg har adviseret coAdmins, der sikkert vil slette spørgsmålet for dig ... og så skal du i øvrigt nok sørge for at få lavet andre adgangsbetingelser (user/pass) på serveren  ;o)
/mvh
Avatar billede freakazoid18 Nybegynder
01. november 2003 - 13:03 #8
heh lol tror du jeg er dum ?
den info der står passer ikk...

<?
session_start();
$dbServer = "localhost";
$dbUser = "eterno_dk";
$dbPass = "beeeep";
$dbName = "eterno_dk";
^^ lol :D
Avatar billede olebole Juniormester
02. november 2003 - 02:16 #9
Tja ... hvorfor ikke? Det sker jævnligt ... og det er umiddelbart ikke til at skelne de dumme fra de mindre dumme  :)
/mvh
Avatar billede skaldpade Nybegynder
08. marts 2004 - 17:29 #10
Hvordan ser din database ud med web shoppen