Avatar billede mckillerman Nybegynder
31. oktober 2003 - 00:09 Der er 8 kommentarer og
3 løsninger

Aktiv systemproces

Hej, mit problem opstår når jeg trykker ctrl+alt+del. Så kommer der et vindue op men det er kun procesoversigten der kommer op(!) Det vil sige at der er ikke nogen faneblade at klikke rundt på. Samtidig står aktiv systemproces oppe mellem 95 og 98%. Jeg ved ikke helt om det i praksis har nogen betydning for min computer yder fint. Det er bare pisseirriterende.

Jeg har prøvet at køre spybot (havde 100 bad programs) samt housecall virus scan (1 infected file - lowrisk trojan). Jeg har ikke den der sløvende MS-opdatering (så vidt jeg ved).

Problemet er der stadig.

PS. Jeg håber det her er den rigtige kategori, jeg er dog ikke helt sikker.
Avatar billede ducks Nybegynder
31. oktober 2003 - 01:02 #1
Det med ingen faneblade, skal du bare dobbeltklikke på det grå ude i kanten, så skulle de komme igen.

Når du har fanebladende kan du sikkert se hvad det er som bruger alle dine resourcer, og melde det tilbage.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
31. oktober 2003 - 01:12 #2
Det med aktiv system proces mellem 95 og 98 er normalt !
Avatar billede arlet Juniormester
31. oktober 2003 - 07:52 #3
Når du har 100 bots i spybot, så ligger der mere snavs,så

Hent hijackthis : http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#hijackthis

den udpakker du og kører Hijackthis, scan, save log og kopier logfilen herind, så kigger vi på den.

DU MÅ IKKE FIXE NOGET SELV. NÅR VI HAR TJEKKET LOGGEN IGENNEM FORTÆLLER VI DIG HVAD DER SKAL SLETTES...

Manual for installering af hijackthis:

http://www.spywarefri.dk/hijackthis.man.htm
Avatar billede mckillerman Nybegynder
31. oktober 2003 - 13:48 #4
Jeg slettede hvad jeg kunne i Spybot, håber min comp. stadig duer når jeg tænder den i aften... Jeg er på skolen lige nu.
Avatar billede arlet Juniormester
31. oktober 2003 - 13:53 #5
Det gør den helt sikkert, de spybot finder er snavs.

men hent lige hijackthis, for spybot er rigtig god, den fjerner bare ikke alt snavset..
Avatar billede victor-1 Nybegynder
10. november 2003 - 17:47 #6
Skal vi videre her ?
Avatar billede victor-1 Nybegynder
23. november 2003 - 23:40 #7
Er du kommet hjem fra skole ?  :o)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
30. december 2003 - 14:53 #8
Avatar billede victor-1 Nybegynder
11. januar 2004 - 12:44 #9
Kom nu - det ville være rart med lidt responds her !
Avatar billede mckillerman Nybegynder
11. januar 2004 - 13:41 #10
Nå, nu tager jeg mig sammen og giver nogle point. I hijackthis fandt jeg kun en enkelt ting jeg selv havde installeret. Så tak for hjælpen.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
11. januar 2004 - 14:39 #11
Tak for point - det var på tide !