Avatar billede lejak Nybegynder
30. oktober 2003 - 07:12 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Stemmesamtaler mellem flere end 2 personer

Hej.

Er der nogen der kan forklare mig, hvordan man udfører en stemmesamtale mellem flere end 2 personer i ICQ-Lite? Kan man overhovedet det?

Jeg er vant til  at bruge messenger, men her kan man kun tale 2 personer sammen ad gangen.

Jeg har også forsøgt med PALTALK, men det kan jeg heller ikke finde ud af at opsætte.
Avatar billede zero3cool Nybegynder
30. oktober 2003 - 07:31 #1
www.teamspeak.org << Er egentlig beregnet til online-spil men den må kunne bruges uden.. :)
Avatar billede lama_rexxx Nybegynder
04. november 2003 - 10:24 #2
Avatar billede lejak Nybegynder
28. juni 2004 - 18:38 #3
hvordan får jeg mon tildelt pointene for dette gamle spørgsmål ??
Avatar billede ouch Nybegynder
29. juni 2004 - 13:09 #4
Marker os i boksen til venstre for kommentar-boksen og tryk ok? :D
Avatar billede lejak Nybegynder
24. november 2004 - 07:57 #5
ok
Avatar billede ouch Nybegynder
24. november 2004 - 13:49 #6
Måske burde vi lige lægge et svar hver ;)
Avatar billede ouch Nybegynder
24. november 2004 - 13:49 #7
(til orientering, jeg er zero3cool ;))