Avatar billede moneyman Nybegynder
29. oktober 2003 - 14:46 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Gratis IP telefoni program - Skype.com

Hejsa alle sammen.

Jeg undre mig over, at når jeg søger på "skype" her på eksperten, er der ingen spørgsmål der dukker op.

Så Det eneste jeg entelig ville var at brede budskabet omkring programmet, da jeg ganske enkelt synes det er et genialt program, men hensyn til lydkvaliteten.

kig på http://www.skype.com for mere information.

p.s. jo flere der har programmet, jo billigerer blive vores alle sammens telefon regninger.

p.s. det er dem der har udviklet kazza der står bag.
Avatar billede snowball Novice
29. oktober 2003 - 14:52 #1
Der har været _mange_ spørgsmål om Skype. Ekspertens søge fætter virker ofte meget dårlig, så den kan du ikke regne med ;)

Snowball
Avatar billede the_legend Nybegynder
29. oktober 2003 - 14:53 #2
kan jef få dit nr så jeg kan ringe
Avatar billede victor-1 Nybegynder
29. oktober 2003 - 14:56 #3
Jo, jo det er da et fint program, men det fungerer ikke godt hos mig, da min Internet hastighed ikke er hurtig nok. (256/64) Cable -
Jeg tror i hvert fald det er grunden.

Har prøvet programmet af sammen med min svoger - det er nemt at tage i brug, men alt hvad jeg sagde kunne han først høre ca. 15 sek. senere.

Han sender imidlertid med den dobbelte hastig som jeg og jeg kunne høre ham næsten med det samme. (lidt forsinkelse er der vel altid)

/victor-1
Avatar billede moneyman Nybegynder
29. oktober 2003 - 14:59 #4
jeg har 256/2556, og snakker ofte med en der har 256/128 der kører det helt perfekt så længe at han lukker sin edonkey imens...

der står på deres side at det birker ned til 33.6 det kunne være meget sjovt at høre om det rent faktisk kan lade sig gøre.
Avatar billede moneyman Nybegynder
29. oktober 2003 - 15:00 #5
the_legend >> jeg ringede bare til en tilfældig førstegang, da min venner ikke lige havde fået taget sig sammen...
Avatar billede bufferzone Praktikant
29. oktober 2003 - 15:01 #6
Du søger bare på e-mail adressen, og den kan du ofte finde på www.ebruger.dk.
Du kan jo selv tilmelde dig så kan vi også finde din.
Avatar billede moneyman Nybegynder
29. oktober 2003 - 15:04 #7
bufferzone ?? hvorfor ikke bare bruge skype's eget system?
Avatar billede moneyman Nybegynder
30. oktober 2003 - 14:45 #8
lukker og slukker