Avatar billede triumfthye Nybegynder
12. september 1999 - 06:58 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Samtale på nettet

Vi er to rødder, der gerne vil kunne tale med hinanden over nettet (microfon/lydkort). Vi har prøvet Netmeeting, men kan ikke få forbindelse (jo, efter laaag ventetid sker en smule)! Der må være en smart metode, så: Hvordan kommer vi til nemt, hurtigt (og "gratis") til at tale sammen mens vi begge er på Nettet?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
12. september 1999 - 07:17 #1
Brug Internet Party Line (Iparty)

hentes på http://members.xoom.com/Esben/ipartyl_esben-edit.exe

den ene skal starte serveren som ligger i IPARTYD mappen.
den anden skal bare køre iparty og connecte
Avatar billede Slettet bruger
13. september 1999 - 00:05 #2
MediaRing Talk fra  http://www.mediaring.com/ er supper. Her kan den ene sende en E-mail med en telefon til den anden, også er i igang. God fornøjelse.
Avatar billede templar Nybegynder
13. september 1999 - 11:48 #3
Efter sigende skulle ICQ havde lavet et lille prog. der skulle give brugerne mulighed for at snakke sammen direkte.

Har ej prøvet det, men det er da et forsøg værd :-)

Denne side skulle gerne hjælpe dig igang:
http://www.icq.com/telephony/externals.html

Avatar billede kent123 Nybegynder
22. september 1999 - 17:17 #4
Prøv Internet Phone 5 det er det der giver best resultat Mail mig hvis du/i
vil have det, så sender jeg det via e-mail gratis!

Hilsen kent.cool@cool.dk
Avatar billede cyberesben Nybegynder
22. september 1999 - 19:01 #5
hvorfor kan du ikke skrive en URL hvor det kan hentes?
Avatar billede Slettet bruger
22. september 1999 - 23:57 #6
Noget med registreret/uregistreret?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
21. oktober 1999 - 23:21 #7
triumfthye>>kan du ikke acceptere svarene på det her spm eller noget...?