Avatar billede kk40637 Nybegynder
27. oktober 2003 - 17:45 Der er 2 kommentarer

Er opgradering af graffikkort mulig?

Hep hey...

Min ældste spand skal lige have en lille opgradering af graffikkort, så jeg kan vente lidt endnu med at smide den ud. PC'en er en Dell Dimension 4100 med P3-866Mhz og 512 SD-RAM. Graffikkortet er et 32MB RIVA TNT2 M64 AGP 4x. Er der nogen ide i at sætte et graffikkort i til omkring/max 1000 kr.???? Jeg har overvejet et 9600PRO, men kan spanden overhovedet udnytte kortet nogenlunde???
Avatar billede peet-49 Novice
27. oktober 2003 - 18:25 #1
Det skulle der ikke være noget problem med, men måske skal der en biosopdatering til.
Avatar billede spt Nybegynder
30. oktober 2003 - 21:01 #2
ikke radeon til såddan en maskine. radeon er superbt til d3d spil som unreal 2 mm. men ikke til den lille maskine. der ville du være bedre tjent med et gf4 ti4200.

det eneste problem skulle være om din psu leverer strøm nok! 300 w skulle klare det