Avatar billede msamsing Nybegynder
26. oktober 2003 - 22:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan måler jeg min cpu's temperatur?

Ja spørgsmålet ligger i titlen!
Men findes der et lille prg. der kan vise mig temperaturen på cpu'en?
Avatar billede bredker Nybegynder
26. oktober 2003 - 22:22 #1
Avatar billede bredker Nybegynder
26. oktober 2003 - 22:23 #2
gå ind under PC>>>Sensor
her kan du læse den
Avatar billede nettips Nybegynder
26. oktober 2003 - 22:27 #3
Avatar billede tjaz Nybegynder
26. oktober 2003 - 22:33 #4
Producenter af diverse bundkort har som regl et værktøj som du kan hente til det...

ASUS har fx et prog der hedder: PC Probe som du kvit og frit kan hente fra deres site ... så kig på producentens website ... så får du også et program som er optimeret til deres produkter.
Avatar billede msamsing Nybegynder
26. oktober 2003 - 22:50 #5
Jeg takker for jeres svar! men nettips' svar var det der passede mig bedst!
Avatar billede bredker Nybegynder
26. oktober 2003 - 22:51 #6
der er bare ok