Avatar billede steensloth Nybegynder
26. oktober 2003 - 11:01 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Erstatte fil patchw32.dll

Mit Norman virusprogram meddeler fil fejl i fil patchw32.dll, som er placeret i c://win/temp, 68 kB fra 14-5-03, "Programudvidelse".

Fra nettet, fundet vha. Google-søgning og ikke en microsoft-side, har jeg fundet en fil med samme navn, men den er noget større. Jeg kan fra andre sider fornemme, at denne fil ændrer sig med installationen.

Skal jeg erstatte filen?
Hvad skal jeg erstatte den med?

mvh
Avatar billede arlet Juniormester
26. oktober 2003 - 11:03 #1
Start med at slette din temp, så skulle den ikke gøre det mere.

du skal ikke bruge det i temp til noget
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
26. oktober 2003 - 11:03 #2
Du skriver at den ligger i en temp mappe, så jeg kan ikke umiddelbart se nogen grund til at du ikek bare kan slette den.
Avatar billede arlet Juniormester
26. oktober 2003 - 11:04 #3
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
26. oktober 2003 - 11:04 #4
Temp -> midlertidig

Så tror ikke at du vil komme til at mangle filen, da den højest sandsynligt bare er blevet brugt i forbindelse med en installation eller lign.
Avatar billede steensloth Nybegynder
26. oktober 2003 - 11:08 #5
Tak for superkvik svar. arlet var hurtigst, og med et godt link hvis jeg får brug for det. Derfor pointfordelingen 20/10
Avatar billede steensloth Nybegynder
26. oktober 2003 - 11:10 #6
Prøver igen at give point ("Kommentar" markeret)
Avatar billede squashguy Nybegynder
26. oktober 2003 - 11:12 #7
jeg søgte lige på den..
http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.hllw.razac@mm.html

When W32.HLLW.Razac@mm runs, it does the following:

1. Copies itself as the following files:
  patchw32.dll
  ..

nu lå din godt nok i en temp-mappe, men det er måske værd at undersøge alligevel..
Avatar billede arlet Juniormester
26. oktober 2003 - 11:15 #8
Steensloth ->Det gik ikke godt..

Jeg fik alle pointene.

Hvis det var en fejl kan jeg omrette til spg tiljacobclausen med de point jeg fik for meget..
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
26. oktober 2003 - 11:16 #9
20/10 - jeg fik da ikke nogen
Avatar billede arlet Juniormester
26. oktober 2003 - 11:45 #10
jacobclausen -> lidt point til dig her http://www.eksperten.dk/spm/418890

med tak for lån.

(havde lige svedt det ud)