Avatar billede feldthaus Nybegynder
26. oktober 2003 - 09:40 Der er 8 kommentarer og
3 løsninger

Vurderering af hb-support.dk

Hey

Der er nu kommet nyt design på http://www.hb-support.dk .

Det ville være fedt hvis der er nogen der vil komme med noget konstruktiv kritik til siden.

:)
Avatar billede babyworm Nybegynder
26. oktober 2003 - 09:43 #1
Da jeg trykkede på linket, tog det et stykke tid for hele siden var loaded. Specielt det øverste banner.

Designet er ikke det helt sindsyge, men syntes i har fundet nogle meget neutrale farver. PÅ forsiden ville jeg lave en funktion der gjorde at der maks blev vist 3 - 5 nyheder, da det andet er uoverskueligt.

Ellers ser det smadder godt ud...

Babyworm
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
26. oktober 2003 - 09:45 #2
(1) Forsiden virker lidt uoverskuelig bl.a. fordi der er så mange nyheder og derfor også scroll - selv med 1280*1024. Og hvad skal brugeren egentlig bruge alle disse nyheder til, jeg ved jo ikke engang hvad siden handler om. Synes du skal flytte nyhederne ind på en underside, og bruge forsiden til at byde brugeren velkommen, og fortælle hvad siden handler om.

(2) Siden er godt struktureret med de kasser som de forskellige elemeneter er lagt ind i.

(3) Jeg kan ikke rigtig fortælle hvorfor, men bryder mig meget lidt om dit top banner, tror måske det har noget at gøre med at den virker meget tung/voldsom i forhold til det resterende på siden.

(4) Generelt synes jeg det er en ok side, men mange gode informationer, som er let at finde frem til - da menuen er meget enkel.
Avatar billede mads.peder Nybegynder
26. oktober 2003 - 10:34 #3
Flot nok side. Indholdsmæssigt rigtig god, meget bedre end f.eks www.sifosis.dk
Dog vil jeg give de andre 2 ret i for stort top banner, og for lang nyheds liste. Prøv hellere at lave en lille forsmag på din forside, for nyhederne, og så lave en decideret nyhedside. Ellers godt nok arbejde :-)
Avatar billede feldthaus Nybegynder
26. oktober 2003 - 10:42 #4
Tak for kommentarene, jeg er i fuld gang med at forbedre siden.

Det tager dog lidt tid før den opdaterede version er oppe, da jeg er i gang med at optimere alle billederne og der er en der er i fuld gang med at lave et nyt logo.
Avatar billede feldthaus Nybegynder
26. oktober 2003 - 11:29 #5
Så er der uploadet en del ændringer.

- Billederne har været igennem en optimering og størstedelen af dem fik jeg ned på 1/3 af original størrelse
- Logoet er ændret
- På forsiden bliver der nu vist 3 nyheder samt en velkomst besked.
- Der bliver ikke længere vist "seneste" nyheder i højre side og afstemningsboksen blev rykket ned under seneste forumtråde.

Jeg vil meget gerne høre hvad I synes om det?
Avatar billede mads.peder Nybegynder
26. oktober 2003 - 12:37 #6
Meget bedre. Er blevet emget mere overskueligt, uden af gå på kompromi med indholdet. Flot arbejde !
Dog kunne jeg godt tænke mig en decideret nyhedside, hvor du kunne have en masse nyheder.

Men flot forbedring
Avatar billede babyworm Nybegynder
26. oktober 2003 - 12:39 #7
Meget bedre..

Men ligesom de andre holder jeg også på en nyhedside..

Syntes du skal lave topbanneret mindre, da det fylder en del af siden...
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
26. oktober 2003 - 13:06 #8
Efter rettelserne:

(1) Logoet er blevet MEGET MEGET bedre, nu passer den lige frem til det andet på siden.

(2) Det hjælp - det med nyhederne.
Avatar billede mads.peder Nybegynder
26. oktober 2003 - 17:12 #9
Takker for point :-)
Avatar billede babyworm Nybegynder
26. oktober 2003 - 17:17 #10
takker også for points ;)
Avatar billede feldthaus Nybegynder
26. oktober 2003 - 19:03 #11
Det er skam mig der takker :)

Tak for hjælpen ;)