Avatar billede francko00 Nybegynder
26. oktober 2003 - 01:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Counter på flere domæner.

Hey jeg har et "lille" problem, jeg har en hjemmeside som er tilmeldt flere domæner.

Selve problemet er at denne url: http://home20.inet.tele.dk/freecash/

er tilknyttet disse domæner:
http://www.tjenpenge.tk -og
http://www.cashstore.tk

Jeg har et counter fra chart.dk den er sat in i menuen på siden, men den vises kun på den originale url, og slet ikke i de to andre domæner.....

Hvordan får jeg den til at tælle alle besøgende- også dem der kigger in på de to andre ?
Avatar billede francko00 Nybegynder
26. oktober 2003 - 01:50 #1
Måske skal alle domæner oprettes og deeter skal der en counter til hver af dem in i menuen ? kan man ikke få dem til at tælle på samme counter ?
Avatar billede wickedd Juniormester
26. oktober 2003 - 02:20 #2
Det tror jeg bestemt ikke man kan.
Ellers kunne jeg jo få alle Ekspertens tal over på min egen inde fra chart...
Avatar billede francko00 Nybegynder
26. oktober 2003 - 03:41 #3
hmm, måske man kunne lave en selv?, ehm det skal lige siges at alt over html og en lille smule redigering af javascripts går over mine competencer....

Kan man få et script til at tælle unikke besøg.... (måske er det et dumt spørgsmål, men jeg spørger alligevel)
Avatar billede francko00 Nybegynder
26. oktober 2003 - 03:52 #4
hmm, måske hvis man laved en intro side som omstillede alle besøgende til den side hvor counteren viker ??
Avatar billede francko00 Nybegynder
27. oktober 2003 - 00:50 #5
det er godt nok ikke meget respons man får på sådan et spørgsmål her.... er der slet ingen der ved noget om emnet som mangler 200 pts ?
Avatar billede francko00 Nybegynder
01. november 2003 - 01:55 #6
hmm, har fundet en løsning.... mange tak for alle de hurtige svar... :P
trækker spørgsmålet tilbage....