Avatar billede katrinehansen Nybegynder
25. oktober 2003 - 12:53 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Internet filer

De internet filer som lægges ned på ens computer når man har besøgt forskellige web-sider, hvor opbevares de filer. På C drevet eller hvilket drev?
Avatar billede victor-1 Nybegynder
25. oktober 2003 - 12:55 #1
Ja - på C ;o)
Avatar billede chalde Seniormester
25. oktober 2003 - 12:57 #2
eller d:/e:/f:/osv alt afhængigt af hvor dit styresystem/documents & settings er placeret.
Avatar billede tjansson Nybegynder
25. oktober 2003 - 13:02 #3
I en windows 98 opsætning bliver det noget med C:\windows\temporary internet files.
I windows XP så vil stien være noget ligende C:\Documents and Settings/"dit brugernavn"/Cookies

Håber det kan hjælpe!
Avatar billede chalde Seniormester
25. oktober 2003 - 13:04 #4
Tilføjelse:
Windowsxp
"x":\Documents and Settings\"brugernavn"\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files
Avatar billede victor-1 Nybegynder
25. oktober 2003 - 14:57 #5
Jeg må korrigere dig "chalde" -
Uanset om du har flyttet din dokumentmappe's placering til en anden partition/HDD, vil cookies/midlertidige internetfiler altid gemmes på C:
Prøv selv at undersøge det.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
25. oktober 2003 - 16:55 #6
victor-1 hvis man har flere styresystemer på andre partitioner, vil de da ligge sig på samme partition som styresystemet ligger på, så chalde har også ret i det han siger.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
25. oktober 2003 - 20:12 #7
Det er korrekt - men da spørgeren som udgangspunkt nævner sit c-drev, går jeg ud fra, at det er der vedkommende har installeret sit styresystem.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
25. oktober 2003 - 21:17 #8
;)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
26. oktober 2003 - 12:49 #9
Tak for point :o)