Avatar billede lanstorp Nybegynder
25. oktober 2003 - 10:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Knap til mozilla

Ny til linux ....
Hvor opretter jeg en knap til at starte Mozilla browseren på mit configure panel. Eller skal man bare vende sig til at starte programmet i et terminal vindue. Hvilken browser er at foretrække i linux ? Konqueror syntes ikke at kunne læse alle sider, ihvertfald ikke eksperten.dk uden problemer.
Avatar billede tjansson Nybegynder
25. oktober 2003 - 11:19 #1
Du kunne lave en launcher. Jeg er ikke helt sikker på at jeg har forstået dig rigtigt, men som jeg har forstået det vil du gerne have et icon på din "proces" linje?

I givet fald, så højreklik og vælg at du skal lave en launcher. Under navn kan du jo passende kalde den Mozilla og ved commando vil "mozilla" gøre tricket! :-) Håber det var det rigtige jeg svarede på!
Avatar billede lanstorp Nybegynder
25. oktober 2003 - 12:14 #2
>>tjansson: Højreklikke på hvad?
Hverken processlinien eller desktop har noget der hedder launcher.
Avatar billede tjansson Nybegynder
25. oktober 2003 - 12:52 #3
I mandrake 9.1 gnome på process linjen vælger jeg: "Add to panel" > "Launcher" > "Name": Mozilla" > "Command" mozilla > vælg et passende icon.

Kan det bruges?
Avatar billede lanstorp Nybegynder
25. oktober 2003 - 13:04 #4
Okaj, kører KDE istedet for gnome
Fandt en anden måde med KDE.
Prøver lige at se lidt på gnome, bedre en KDE?.
Takker.
Avatar billede tjansson Nybegynder
25. oktober 2003 - 13:15 #5
Jeg er lige gået fra KDE til gnome. Jeg syntes det virker federe end KDE, men det er vist meget en smagssag. :-) Tak for Point