Avatar billede denmark77 Nybegynder
24. oktober 2003 - 00:36 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

home edition bedre end dk pro??

hej jeg har lige haft dk pro men den gik f....ed
nu har jeg instaleret home edition HVORFOR
køre den mere stabilt end pro dk

................................
Avatar billede bartfreak Nybegynder
24. oktober 2003 - 00:44 #1
der er flere features i xp-pro vedr. internet og brugerindstillinger..defor f...det up..O)
Avatar billede denmark77 Nybegynder
24. oktober 2003 - 00:49 #2
tak skal du have
Avatar billede zhark Nybegynder
24. oktober 2003 - 00:50 #3
Det tvivler jeg på! Jeg har nu kørt med pro et pænt stykke tid og - med skam at melde, man savner næsten bare LIDT problemer... :-)
Jeg var efterhånden så vandt til der var noget at "rode" med/efter, jeg tror der må have været en fejl i din opsætningen, men der er jo ellers ikke den store forskel, så det er da fint nok din PC kører stabilt nu.
Avatar billede denmark77 Nybegynder
24. oktober 2003 - 00:52 #4
ja det gør den Det er skønt;+)
Avatar billede bartfreak Nybegynder
24. oktober 2003 - 00:57 #5
prøv at checke det her spm..??
http://www.eksperten.dk/spm/418020
de har problemer..*G*
Avatar billede squashguy Nybegynder
24. oktober 2003 - 00:58 #6
min xp pro kører klippestabilt
Avatar billede dytti Novice
24. oktober 2003 - 01:16 #7
Jeg bruger en engelsk pro version, og den har funket uden problemer i et års tid nu
Avatar billede leif Seniormester
24. oktober 2003 - 08:55 #8
Jeg kører XP pro DK og skulle der være problemer med den, det kan jeg ikke forstå. Det eneste problem jeg har er en applikation der tager 100% CPU, men det er ikke XPs skyld.
Avatar billede bych Nybegynder
24. oktober 2003 - 13:55 #9
xp pro er ´det mest genemtænkt styresystem der nogensinde er lavet
så er det sagt
Avatar billede d_pro Nybegynder
25. oktober 2003 - 20:52 #10
Det ville jeg så ikke sige bych.. jeg syntes Linux er det mest gennemtænkte styresystem, men det er op til dig at tro det.
Avatar billede denmark77 Nybegynder
29. december 2003 - 17:36 #11
p
Avatar billede bartfreak Nybegynder
29. december 2003 - 20:54 #12
tak for point.?????