Avatar billede soti Nybegynder
05. januar 2001 - 13:23 Der er 10 kommentarer

Søger Guide til Dreamwaver

Hej
Jeg er lige begyndt på dreamweaver og vil høre om der var nogle der havde en sig hvor den ligger eller send den til soti@ofir.dk
Du kan også give tips til dreamweaver
Tak
Guiden skal forklare mange ting også hvordan man foreksempel skal lave en tast der bevæer
sig
Avatar billede htx98i17 Professor
05. januar 2001 - 13:31 #1
Jeg vil anbefale dig at gå ned i boghandlen og købe en af IDG\'s hæfter om Dreamweaver. Den koster max 70 kr og den viser dig med eksempler hvordan du bruger Dreamweaver. Det mener jeg ville være den bedste og hurtigste måde for dig at lære Dreamweaver.

Er der så noget som bogen ikke lærer dig, kan du enten spørge her på eksperten eller købe endu en bog om Dreamweaver hvor niveauet højere.

Mvh
Christian
Avatar billede mushie Nybegynder
05. januar 2001 - 13:34 #3
http://www.macromedia.com/support/dreamweaver/tutorial.html

\"
Dreamweaver 4 tutorial (Printable)
Download a printable version of the Dreamweaver 4 tutorial.

Fireworks 4 and Dreamweaver 4 tutorial
If you are a Fireworks/Dreamweaver studio owner, this tutorial will help you begin to maximize the use of both tools in your Web site production environment.

14384 The Guided Tour and Show Me movies located in Dreamweaver Help won\'t play\"

::mushie
Avatar billede mushie Nybegynder
05. januar 2001 - 13:40 #4
Jeg mener også der er en ret omfattende hjælpe-finktion i dw.
Avatar billede exe_science Nybegynder
05. januar 2001 - 13:43 #5
er det 4-eren 3-eren og skal den være dansk?????????
Avatar billede hobbez Nybegynder
05. januar 2001 - 14:00 #6
Der er en ret god Tutorial i Dreamweaver - kør den igennem, og så er du ret godt med, forudsat at du kender til HTML i forvejen.

Du finder den under HELP (både i 3\'eren og 4\'eren).

/Rob
Avatar billede bojohansen Nybegynder
13. januar 2001 - 16:19 #7
Avatar billede tinem Novice
14. januar 2001 - 16:50 #8
Avatar billede bojohansen Nybegynder
23. juni 2004 - 00:36 #10
Er det lukke tid?