Avatar billede kornum Nybegynder
22. oktober 2003 - 10:57 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Hvor mange sms'er får popstars, bb, idols osv? Nogle idéer?

Hejsa..

Jeg har sq tit overvejet hvor mange der egentligt sms'er ind til popstars, idols og BB til de sindsyge priser...

Nogle der har en idé om omfanget?

Håber sq ikk for familien Danmark at det er alt for højt, men "frygter" det sq egentligt ;(
Avatar billede htmlkongen Novice
22. oktober 2003 - 11:38 #1
Avatar billede kornum Nybegynder
22. oktober 2003 - 14:51 #2
ARhh den tror du ikk selv på vel?

Tror ikk lige frem de reklamerer med det.. Jeg kan ihvertfald ikk lige finde det på deres side.. Men er sq stadig meget nysgerrig..
Avatar billede htmlkongen Novice
27. oktober 2003 - 00:40 #3
http://www.gallup.dk/ har du været derinde under seertal? Tror ikke der står noget specielt lige om det, men du kan måske kontakte gallup her ----> http://www.gallup.dk/page.aspx?pageid=14 på telefon hvor de måske kan svare på det, og måske tror jeg også de ved det ved TV2 og hvorfor skulle de ikke ville sige det ;) Det tror jeg godt de vil, men glæder mig til respons, kunne også godt tænke mig at vide det. Men prøv at ring til dem begge. Sandheden er derude :)
Avatar billede htmlkongen Novice
27. oktober 2003 - 00:40 #4
Telefon 39272727 Gallup :)
Avatar billede htmlkongen Novice
27. oktober 2003 - 00:41 #5
http://omtv2.tv2.dk/adresser/kontakt.asp?bottommenu
Telefon 35 37 22 00 TV2 København
Avatar billede kornum Nybegynder
27. oktober 2003 - 01:20 #6
hehe jah jeg vil sq oz meget gerne vide det.. Men så er det sq oz bare lige meget.. gider sq heller ikk til at kontakte dem...

Smider måske en mail afsted til dem.. men bliver bare lige en skønne dag jeg falder for det.. Men ska nok skrive det her hvis jeg finder ud af noget ;) Men orker det nok ikk ;)

Nat nat
Avatar billede robotten Praktikant
27. oktober 2003 - 09:45 #7
Har hørt noget med, at de kunne tjene en lille million på én udsendelse. Det er da en ganske god forretning.
Avatar billede robotten Praktikant
04. november 2003 - 08:43 #8
Blevet klogere?
Avatar billede nex Nybegynder
04. november 2003 - 10:33 #9
Hmm tja havde bare regnet med lidt mere præcis tal og en side det muligvis stod på.. så venter sq lidt hvis det er ok?
Avatar billede kornum Nybegynder
04. november 2003 - 10:36 #10
Sys ikk rigtigt det holder endnu.. men lader ik til der er noget svar på det.. Er desværre nok en kæmpe guldgruppe som du siger robotten :(
Avatar billede snowball Novice
08. november 2003 - 00:13 #11
kornum/nex: Du/I bedes venligst forklare et evt. kendskab mellem de 2 profiler da begge profiler er registreret fra samme PC. Det er ikke tilladt at have mere end 1 profil på Eksperten.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede kornum Nybegynder
10. november 2003 - 21:30 #12
Hmm sorry... Ja var en gammel profil så i må meget gerne slette min nex profil.. Ellers er der vist ik så meget at sige til det.. Er pga jeg kalder mig begge dele også havde jeg lige logget ind på den sidst åbenbart.. Så det beklager jeg meget! Men er altså lang tid siden jeg har lavet den profil.. tror begge er snart et år gamle.. Ved ikk hva jeg skal sige til det andet end i må gerne slette nex for bruger den alligevel ikk.. Kan I jo også godt se har været meget inaktiv, men ved ikk hvorfor jeg lige var på den profil da jeg svarede her...

Men jeg har deværre ikk rigtigt fået svar på det her spg stadig ikk.. så lader det lige stå i en uges tid endnu.. Håber på svar og undskyld denne hendelse..
Avatar billede snowball Novice
11. november 2003 - 08:03 #13
Nex er hermed blevet deaktiveret.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede robotten Praktikant
11. november 2003 - 08:08 #14
Avatar billede kornum Nybegynder
11. november 2003 - 11:26 #15
Arhh tak tak både til snowball for at få mig på ret fod mht. reglerne her på eksperten..

Robotten.. ja det der acceptere jeg som et svar havde heller ikk regnet med at de ville ud med det.. Mange takker!
Avatar billede robotten Praktikant
15. november 2003 - 20:16 #16
Oki. Og godt,at der også lige blev ryddet lidt op i det andet også.