Avatar billede martin_v Nybegynder
05. januar 2001 - 09:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Novice ønsker hjælp.

Kære alle Database Eksperter.

Jeg søger en person som vil hjælpe mig med at få designet en Database rigtigt. Jeg har på fornemmelsen at jeg vil gribe sagen forkert af, hvis jeg selv går igang.

Det drejer sig måske om et spørgsmål engang om ugen eller sådan.
Jeg forstiller mig at jeg selv laver et design, og så kommer du som eksperten med kommentare til det.

På Forhånd tak.
Martin
Avatar billede KLS Novice
05. januar 2001 - 09:52 #1
ok jeg er frisk.

klaes@kls98.dk
Avatar billede martin_v Nybegynder
05. januar 2001 - 10:22 #2
Ok mange tak... Klaes

Må jeg sende dig en mail senere måske i morgen ?
Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2001 - 21:51 #3
Det lyder interessant, må jeg være med ?
kan bidrage >lidt< og måske lære en >masse<
bermann@email.dk
Avatar billede martin_v Nybegynder
06. januar 2001 - 18:54 #4
YES i må begge være med. Jeg håber at vi alle kan lære lidt af det!!!

Kende i eventuelt et forum vi kan bruge til formålet?
Jeg sender jer lige en mail med min mail adresse så vi kan komme i gang. Her kan i også høre lidt mere om projektet