Avatar billede bartsimpson Nybegynder
21. oktober 2003 - 22:39 Der er 15 kommentarer og
5 løsninger

Aldi Tilbud D 22/10

Nogle råd og køb, eller ej? :)
Avatar billede kampvogn Nybegynder
21. oktober 2003 - 22:42 #1
hvis jeg havde 12 kilo, så havde jeg købt den helt klart - kanon tilbud
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. oktober 2003 - 22:51 #2
ja jeg havde også købt den
Avatar billede game_tracker Nybegynder
21. oktober 2003 - 22:53 #3
jeg hr lånt 12k i dag og skal stå ude forean aldi kl 7 (åbner kl 9)

glæder mig til at få fingerne i det monster
Avatar billede game_tracker Nybegynder
21. oktober 2003 - 22:54 #4
sad og rentede lidt på det i dag og der er for over 5000,- software (ink styresystem)

men sider og venter spendt på jeg får den
Avatar billede michael-k Nybegynder
21. oktober 2003 - 23:09 #5
kan man se hvad i snakker om nogle steder ?
Avatar billede kampvogn Nybegynder
21. oktober 2003 - 23:52 #6
normalt ville jeg have sagt på www.aldi.dk men desværre så er den ikke med, så du er nød til at gå i Aldi og få ugens tilbud, med eller så kan jeg fortælle at det er en 2.8 ghz 60 GB HD 512 mb ram med DVD+r Brænder samt kortlæseer til bla. SD samt et utal af software
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
21. oktober 2003 - 23:56 #7
Og så lige en advarsel til dem som tør købe den:

Jeg har den bærbare som var på tilbud sidste gang. Foreløbig har den fået skiftet cddrev, batteri og bundkort!

Har også en Medion stationær, som også har fået skiftet lidt af hvert!

Bare lige til jeres orientering...

- Rasmus!
Avatar billede mjj Nybegynder
21. oktober 2003 - 23:59 #8
Skal også selv ned og investere i sjoveren i morgen (håååber ikke at der allerede står 100 foran forretningen når jeg kommer derned). Har snakket med min lokale Aldi, og de siger at de har 10 stk. Jeg ville også gerne høre andres mening,  og oprettede derfor http://www.eksperten.dk/spm/416295 . Der er også lidt info på http://www.eksperten.dk/spm/416793 og http://www.newz.dk/forum/item/27174/#13 .

Alt i alt blev min beslutning at det ER et godt køb; Der er 2 års fuld garanti og hotline, såååå....

Nå, men jeg må vel snart i seng. Vi skal jo tidligt op, hvis vi skal have fingre i dem...

/mjj
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
22. oktober 2003 - 00:01 #9
Ja der er 2 års garanti - men det er nu trist at skulle undvære den i 14 dage for at få skiftet indmad, flere gange!!

- Rasmus!
Avatar billede connie Nybegynder
22. oktober 2003 - 00:06 #10
rasmus_h > Tjah jeg har en Medion stationær som kører perfekt på andet år. Sådan var det iøvrigt også da jeg havde en Compaq. Nogen mente at det var det værste l... og andre var glade for den.
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
22. oktober 2003 - 00:12 #11
connie> Ja ja, man kan være uheldig jo - han bad jo bare om råd! Og så skrev jeg bare MIN erfaring med Medion computere. Ganske enkelt. Men Medion har en god support! Det skal de ha ros for!

- Rasmus!
Avatar billede connie Nybegynder
22. oktober 2003 - 00:17 #12
rasmus_h > Ja ja, det er jeg godt klar over at du gjorde og jeg skrev så om min erfaring. Det er nok lige meget hvilket mærke man vælger, der er altid nogen som har både gode og dårlige erfaringer med samme produkt.
Avatar billede christian Nybegynder
22. oktober 2003 - 01:20 #13
man kan se den på den tyske hjemmeside
http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/home.htm
Avatar billede game_tracker Nybegynder
22. oktober 2003 - 09:53 #14
jeg har købt min (den jeg skriver fra nu) og den er mega fed :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
22. oktober 2003 - 10:25 #15
game tracker  er det ikke meget normalt at alt nyt er fedt, sådan var det også med min fujitsu jeg fik for 3 uger siden, faktisk med samme spec. næsten dog 4000 dyre. Eneste minus på mon er at batteri tiden er kun omkring 1.5 time og så bliver den noget varm.

Så vent en uges tid og lad os høre dine erfaringer :)
Avatar billede gsimo Nybegynder
22. oktober 2003 - 15:04 #16
Rasmus_h > føler med dig. Jeg har fået skiftet kabinet, 3 x floppy, 2 x bundkort, cd drev, hdd i min blærbare. Reperationerne har kostet langt merer end min maskine kostede som ny, så godt garantien dækkede. Bare trist at skulle undvære maskinen. Sammenlagt har jeg manglet den et ½ år. Skal lige siges det er en Toshiba jeg har, så det er ikke kun billige maskiner der er noget hø
Avatar billede mjj Nybegynder
22. oktober 2003 - 19:21 #17
game tracker » Har også købt én. Kører din blæser også næsten hele tiden????
Avatar billede bartsimpson Nybegynder
22. oktober 2003 - 22:11 #18
Hmmm nåede aldrig at se så meget på spørgsmålet efter at jeg fik oprettet, og nåede da hellere aldrig og købe den, men lige point til alle.
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
22. oktober 2003 - 22:22 #19
Du kan jo prøve nogle andre aldi butikker i omegnen! Her i Ringsted plejer de altid at ha for mange bærbare! Så du kunne da prøve andre steder.
Avatar billede game_tracker Nybegynder
24. oktober 2003 - 13:37 #20
mjj> den køre sådan lito op og ned