Avatar billede larssoerensen Nybegynder
21. oktober 2003 - 10:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

RAM til Compaq Presario 7971

Jeg vil gerne øge min RAM kapacitet fra 128 Mb til 512 biligst muligt. Det skal være i form af 2 stk 256 blokke, og nu kommer problemet!

Jeg har prøvet at købe Kingston 133 MHZ men det ville denne Pc ikke acceptere. Jeg har fået at vide, at den kun vil have specielt Compaq RAM, men er det rigtigt?

Er der nogen der kan vejlede denne gamle mand i hvad han skal gøre?

Det skal gerne være billigst muligt.

MVH

Lars Sørensen
Avatar billede raizat Nybegynder
21. oktober 2003 - 10:52 #1
Tja så vidt jeg ved så hænger det sammen med at compaq bruger en pin mindre end almindelig ram noget der er lavet for at folk ikke selv skal kunne opgradere. Har ingen ide om hvordan du skal få flere ram endet end hvis du køber fra compaq af.
Avatar billede andersenph Nybegynder
21. oktober 2003 - 10:54 #2
http://h71025.www7.hp.com/support/parts/hwlookup.asp
Gå herind og find ud af din maskines nøjagtige identitet og kontakt Hewlett Packard i DK og bestil dine ram der...