Avatar billede weiland Nybegynder
21. oktober 2003 - 08:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

udskrive navnet på vedhæftet fil

Når man udskriver e-mails i Outlook, udskrives disse med følgende informationer om mailen
Personen som udskriver
------------------------------------
Fra:
Til:
Cc:
Emne

Feltet vedhæftede filer medtages ikke i udskriften. Hvordan får man tilføjet dette felt i udskrivningen?
Avatar billede moka Nybegynder
21. oktober 2003 - 15:36 #1
Umiddelbart kan man ikke få selve feltet udskrevet.

Det afhænger dog af formatet af mailen. Hvis formatet fx. er almindelig tekst, vil man på udskriften kunne se de vedhæftede filer - dette er ikke tilfældet ved HTML format.

Moka
Avatar billede weiland Nybegynder
21. oktober 2003 - 16:26 #2
Meget interessant!
Kan man ændre formatet af en email - fx fra HTML til txt?

Hvis man går ind i Formater > .. og vil vælge en anden formattype, er de andre typer gråmelerede?