Avatar billede peder77 Nybegynder
20. oktober 2003 - 12:41 Der er 11 kommentarer og
5 løsninger

Hvad syns' i?

Hej.

Jeg har lavet denne side og vil gerne have lidt feedback:
www.torstedhus.dk

vh
peter
Avatar billede peet-49 Novice
20. oktober 2003 - 12:43 #1
Synes du skal lave den blå lidt lysere-eller fin.
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2003 - 12:45 #2
mener den er perfekt som den er intet skal ændres
den er virkelig prof bygget op så tillykke med resultatet

11*13
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2003 - 12:46 #3
lagt som svar
Avatar billede runberg Nybegynder
20. oktober 2003 - 12:52 #4
Synes ikke det virker for godt med det hvide felt nederst, når man se siden i en høj oplsøning (1280x1024) ... Under dine links, og selve siden er der bare én stor hvid firkant, hvilket ikke passer godt ind i det resterende. Ellers meget nice!
Avatar billede kaptajnb Nybegynder
20. oktober 2003 - 13:23 #5
Det virker som en enorm dårlig ide at anvende flash - efter aft have ventet i 1 min. på intro (som i øvrigt er ok, men alt for lang - jeg kan ikke huske hvad manden sagde) skippede jeg resten da den ikke var loaded færdig... Men herefter gik det aglt da jeg ikke kunne få noget content frem eftersom den bare stod og loadede i over 30 sek... BRUGERNE ER VÆK EFTER 5-10 SEK...

Flash er til film - læg den ikke som intro men som option - html er til content.

Jeg sidder på en 256' linie

/KaptajnB
Avatar billede kaptajnb Nybegynder
20. oktober 2003 - 13:24 #6
.... og så  er feverne efter min mening for mørke, med for lidt kontrast...
Avatar billede hoejrup Nybegynder
20. oktober 2003 - 13:58 #7
Hvad er formålet med websitet? For jeg syntes at det mere ligner en præsentation, end et prof. website til et firma.

Video er rigtig dårligt digitaliseret.

/per
Avatar billede peder77 Nybegynder
20. oktober 2003 - 14:44 #8
/per
Hvad er din fremgangsmåde når du ligger video på nettet?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
20. oktober 2003 - 15:24 #9
kaptajnb> Jeps! 7 sekunder efter er kunderne forsvundet for altid.

Det kommer an på, hvad du skal bruge video til.

Et godt program til fremstilling af streaming video: http://www.discreet.com/cleanerxl/

/per
Avatar billede alexander_j Nybegynder
20. oktober 2003 - 23:07 #10
Først det positive:
1. Siden er flot lavet og fremstår proffesionelt!
2. Farver, opsætning og navigation fungerer fint
3. Menuikonerne er flotte og rimeligt sigende
4. Siden med lyd er fin til ordblinde og folk med specifikke handicap

Lidt negativt og forslag til ændringer:
1. Om menuikonerne er sigende nok kan diskuteres og jeg tror jeg ville supplere med en fast menutekst
2. Dine toolbox's bør ikke være bevægelige - det er generende(mener jeg)
3. Der er ingen grund til at fjerne muligheden select på dine textfields - hvorfor må brugerne ikke kopiere dele af teksten?
4. Siden uden lyd er fin til formålet for normale mennesker - og det samme er loadtiden, men den anden side er irriterende mest pga. ventiden, men også fordi man skal vente på at tingene bliver sagt og man ikke har mulighed for at browse tilbage i teksten og samle de essentielle ting!
5. Spørgsmålet i starten er misvisende for det handler ikke bare om højtalere - det handler grundlæggende om valget mellem multimedieshow eller tekst!

Sammenlagt synes jeg du skal arbejde videre på tekstsiden og eventuelt krydre den med en smule lyd/animation - og derudover give brugeren mulighed for en multimediepræsentation af virksomheden!
Avatar billede spooolll Nybegynder
21. oktober 2003 - 20:03 #11
det er nok de færeste der har højtalere i deres computer, hvis i forstår ?
jeg synes at det skal formuleres bedre, da det jo er en firma-hjemmeside...
Ellers okay side :-)
Avatar billede alexander_j Nybegynder
21. oktober 2003 - 20:38 #12
Et svar forøvrigt!
Avatar billede tjaz Nybegynder
22. oktober 2003 - 14:08 #13
Ganske nydelig side ... kan bare ikke helt se hvorfor den ikke skal have lov til at bruge hele min skærm så jeg slipper for at have scrollbar ... ?

Synes loadtiden er lidt lang, men det kan godt være at det bare er min forbindelse der fucker i dag ... gør den en gang i mellem :|

Ellers flot resultat...
Avatar billede peder77 Nybegynder
23. oktober 2003 - 11:04 #14
jeg lukker og takker for jeres kommentare
Avatar billede peet-49 Novice
23. oktober 2003 - 11:06 #15
Selv tak.
Avatar billede alexander_j Nybegynder
23. oktober 2003 - 14:33 #16
det var så lidt!