Avatar billede sippo Nybegynder
19. oktober 2003 - 14:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

opstartsproblem med computeren

hej jeg håber i  kan hjælpe mig med et lille problem.
når jeg tænder for min computer vil den ikke starte op.den tænder den røde og grønne lampe på kabinetet,man kan også høre den står og køre men igen ting sker.den skal lige stå i "tændt" i fem minuter så skal man slukke for den og efter et par minuter kan man starte den op,også køre den fint uden problemr.

er der nogen der har en ide om hvad der kan være i vejen med den komputer?

jeg køre win98.1333mhz,geforze2grafikkort,
Avatar billede andersenph Nybegynder
19. oktober 2003 - 16:00 #1
Har du prøvet at skifte batteriet på bundkortet?
Avatar billede sippo Nybegynder
19. oktober 2003 - 16:15 #2
tror du bare det er det?
jeg har aldrig skiftet det.men glemmer den så ikke alt når det er man skifter det?
Avatar billede andersenph Nybegynder
20. oktober 2003 - 07:10 #3
Nej det gør den ikke. Det eneste der sker, er at den resætter bios.
Hvis du lavet ændringer i den skal du bare rette det til bagefter.
Avatar billede sippo Nybegynder
20. oktober 2003 - 14:52 #4
nu har jeg skiftet batteriet og det var ikke det.er lidt bange for det er bundkortet der ikke har det får godt :o(

jeg må lige se om jeg ikke kan finde et godt hardware tester
Avatar billede andersenph Nybegynder
22. oktober 2003 - 07:09 #5