Avatar billede kaz911 Nybegynder
17. oktober 2003 - 12:46 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvem har Wireless Prism PCI kort på Lager?

hjælp! Jeg skal bruge Prism II baseret PCI Wireless 11b kort ASAP til et linux projekt.

Nogen her som ved hvor der kan være nogen på lager i København?
Avatar billede ird Praktikant
17. oktober 2003 - 12:54 #1
Avatar billede kaz911 Nybegynder
17. oktober 2003 - 13:03 #2
det giver jo bare en liste over wireless kort - og fabrikanterne viser IKKE hvilket chip-set som bruges (normalt)
Avatar billede ird Praktikant
17. oktober 2003 - 13:25 #3
det forstod jeg ikke udfra spørgsmålet at du ville vide!!
Avatar billede kaz911 Nybegynder
17. oktober 2003 - 13:30 #4
det er ok - men det var derfor jeg skrev Prism baseret. ,-) Da Prism kort er nogle af de eneste som har god linux support håbede jeg at der var nogen her som kunne fortælle mig hvor de køber deres kort.

;-)
Avatar billede itiot Nybegynder
20. oktober 2003 - 23:34 #5
jeg har et wl200 prism baseret pci kort liggende ---mail mig!

itiot
Avatar billede kaz911 Nybegynder
22. oktober 2003 - 08:11 #6
Hi itiot!

tak - jeg har fundet nogen - men kan nok altid bruge flere. Jeg vender tilbage hvis det bliver aktuelt! (Netgear MA311 fra shg virker med Linux)

mvh
Avatar billede ird Praktikant
10. december 2003 - 14:44 #7
Mon ikke du snart får tid til at smide lidt feedback tilbage til os eller lukke tråden???
Avatar billede kaz911 Nybegynder
10. december 2003 - 19:59 #8
hejsa IRD - det lykkedes mig selv at finde nogle hos SHG som skrevet - så det bliver