Avatar billede tall_thor Nybegynder
16. oktober 2003 - 17:15 Der er 4 kommentarer

Hvilken processor passer til en Medion 3000 Pc

Hej,

Processoren i min Medion 3000 PC er gået til de evige bit marker og jeg har prøvet på at finde en ny (p4/1.80GHz/400FSB/256Kb Cache/1.75v/478 pins) men uden held.

Kan jeg bruge en af de nyere Northwood processor? i bundkortet som er et MSI MS-6399 (OEM) bundkort.
Avatar billede bredker Nybegynder
16. oktober 2003 - 17:35 #1
det kan du godt
du kan se i din manual hvor hurtig cpu det kan klare
Avatar billede tall_thor Nybegynder
16. oktober 2003 - 18:03 #2
Jeg har mistet min manual, hvis jeg ellers har haft en, så det kan jeg desvære ikke.
Avatar billede plex85 Nybegynder
18. oktober 2003 - 11:49 #3
Hi ! Så prøv at finde den på producentens hjemmeside, MSI -

hilsen plex85
Avatar billede tall_thor Nybegynder
18. oktober 2003 - 12:04 #4
hmm jeg har prøvet msi website som det første, men da det er et Medion OEM board så giver de ingen information. Jeg har fået et svar som siger at det i teorien kan klare op til 3 GHz, men ikke hvilke processorer f.eks. hvilke FSB den kan køre med? betyder kernen i processoren ikke noget? og hvad med cache (256 - 512?)