Avatar billede bmsf Nybegynder
16. oktober 2003 - 12:45 Der er 7 kommentarer

Autoudførelse af navne opslag i Outlook 2000

Hej

Når jeg indtasater en e-mail addresse i 'Til' feltet, kommer der ikke automatisk forslag til navne. Er der nogen der kan fortælle mig hvor det er at jeg aktivere denne mulighed
Avatar billede martin_moth Mester
17. oktober 2003 - 09:15 #1
For at den foreslår navne kræver det at du har navnene i din adresseliste...
Avatar billede martin_moth Mester
17. oktober 2003 - 09:17 #2
Jeg vrøvler. Og jeg har da samme problem som dig, kan jeg se. Tror jeg trækker mig fra en kategori, jeg alligevel ikke har forstand på ;o). Sorry
Avatar billede moka Nybegynder
21. oktober 2003 - 15:46 #3
Jeg har Outlook XP og her kan denne indstilling foretages her:

Funktioner | Indstillinger | Avancerede E-mail Indstillinger - sæt flueben i Foreslå navne under skrivning i felterne Til, Cc og Bcc.

Så skulle den gerne foreslå fremover.

Moka
Avatar billede martin_moth Mester
22. oktober 2003 - 08:17 #4
Har selv Outlook 2000 engelsk, og kan gå til Tools > Options > Preferences > Email Options > Advanced email options og har hakket "Automatic name checking" af. Men det hjælper bare slet ikke...
Avatar billede bmsf Nybegynder
23. oktober 2003 - 17:24 #5
Ja, jeg er klar over at i Outlook XP findes denne funktion, og den virker! - men nu er det Outlook 2000 der er problemet! Ellers tak for dit svar
Avatar billede bmsf Nybegynder
23. oktober 2003 - 17:36 #6
Til Martin

Samme funktion findes i den danske version.
Det den gør, er at du kan indtaste et navn (eller del af et navn) som er i din adressebog, trykke enter, og så kommer e-mail adressen.

Det jeg søger, er som i XP, at når jeg starter med at taste en adresse, så færdigør outlook selv adressen (hvis det altså er en jeg har skrevet får).

Jeg er imidlertid blevet itvivl om denne funktion nogensinde har været i 2000, men måske er en ny 'ting' i XP.

Tak for svaret
Avatar billede martin_moth Mester
23. oktober 2003 - 19:21 #7
Vi er helt enige om at det ikke virker i outlook 2000 :o)