Avatar billede platonia Nybegynder
03. januar 2001 - 19:54 Der er 2 kommentarer

windows fryser

min bærbare computer har et problem, når jeg sætter den til sleep mode. Når jeg åbner den igen fryser den og når jeg trykker på ctrl - alt- delete kan jeg se at msgsrv.exe ikke svarer.
Hvad laver denne fætter?
og er der noget der kan afhjælpe problemet...
Avatar billede xtom2 Nybegynder
04. januar 2001 - 06:17 #1
Prøv at smutte ind forbi http://windowsupdate.microsoft.com og installere de anbefalede opdateringer den finder til dig.
Avatar billede jj2 Nybegynder
05. januar 2001 - 06:21 #2
>>platonia

Prøv evt. følgende:

1. Åben \"Microsoft systemoplysninger\". -Der er en hel del diagnose-værktøjer under Funktioner. -Kør dem alle.

Der kan udmærket opstå bitfejl i programmer som ikke opdages af Windows start-diagnostic-system. -Man må således prøve at erstatte evt. beskadigede filer.

2. -Kør Regclean41 & Diskoprydning.

3. -Kør scandisk & Defragment hyppigt når computeren ikke bruges. -Udføres bedst som dagens sidste opgave før computeren lukkes og slukkes.

Håber det hjælper?

MVH
jj2