Avatar billede johc Nybegynder
03. januar 2001 - 15:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fejl ved installation af Notes 5.05 på W2000 server

Jeg forsøger at installere en Notes 5.05 server på en Windows 2000 Server - uden held.

Når jeg prøver (dobbeltklikker på setup.exe) så \"tænker\" systemet lidt over tingende (man kan se setup task\'en i task listen. Efter et kort stykke tid forsvinder setup task\'en uden der sker en disse .... ?????!!!??

- Serveren er en P300 med 128 mb ram og 30 GB ledig disk
- Windows 2000 Server UK med SP1
- Jeg prøver at installere fra den officielle Lotus cd
- jeg er logget ind som administrator (det er den eneste konto på maskinen)

Hvad har jeg overset ?

vh. Jesper
Avatar billede johc Nybegynder
03. januar 2001 - 15:43 #1
... jeg har søgt lidt i usenet og det ser ud som om andre har prøvet samme problem. Oftest er årsagen at man ikke er administrator .... men det er jeg!
Avatar billede jhr Nybegynder
06. januar 2001 - 21:24 #2
a.) Du er noget optimistisk at forsøge en notes 5.05 server på en windows 2000 maskine med 128 MB Ram.
b.) Ligger der en tidligere installation af notesserver på maskinen?
c.) Kører du active directory på maskinen?
d.) Prøv evt. at installere en tidligere version først og opgradér derefter.
e.) Installer evt. på en anden maskine - og kopiér hele installationen over.
f.) Den setup.exe du klikker på - er det det egentlige installationsprogram, eller er det udpakningsfilen?
g.) Du kan evt. have et problem med dit OS.