Avatar billede rkp Nybegynder
14. oktober 2003 - 14:35 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

IE vil ikke vis flere vinduer af gangen?

Jeg har et problem med IE, når jeg trykke på en links som åbner et nyt vindue vil den ikke vise noget i det nye vindue. har snart prøvet alt opdater IE o.s.v. men det er stadig det samme. nogle der kan hjelpe eller har haft samme problem, vil jeg gerne høre om det.
Avatar billede arlet Juniormester
14. oktober 2003 - 14:39 #1
indstillinger - avanceret - genbrug vinduer
Avatar billede bufferzone Praktikant
14. oktober 2003 - 14:41 #2
Hvis Arlet's råd ikke virker, kan du jo prøve med er repair af IE

Gå ind i Tilføj/Fjern progammer..
find internet explorere.. klik fjern..
og nu kommer der et vindue op hvor du skal vælge at Reperare Internet Explorer..
Avatar billede bufferzone Praktikant
14. oktober 2003 - 14:42 #3
Og hvis det heller ikke virker, prøv en repair af XP

Først prøv at gå i start - kør - skriv sfc /scannow

Hvis det ikke virker så prøv nedenstående

1:Det første du skal gøre er at boote op på din Windows XP CD, husk at din bios skal stå til at være first bootdevice cdrom.
Når den har installeret nogle foreløbige filer skal du;

2: springe det første tilbud om repair i Consolemode over og fortsætte din installation (nyindstalation)

3: Nu kan du så vælge hvilket drev din nye installation skal ligge på og her er det gerne dit C drev.
4: Og nu fortæller den dig der er et styresystem på dette drev og om du vil slette det (L) eller du vil lave en repair (R) - det er her du skal trykke på R.

5: Og du vil nu se at den laver en helt ny indstalation men det dejlige er bare den beholder alle dine indstillinger og dit skrive bord intakt men nu har du sluppet for alle dine fejl og mangler :-)

6:Gå ud og lav kaffe

7:PS husk at have din CD-Key klar, denne skal bruges da det jo er en "nyinstallation"

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q315341

taget fra resten ;o)
Avatar billede rkp Nybegynder
14. oktober 2003 - 14:42 #4
har prøvet at fjerne IE men det er det samme
Avatar billede rkp Nybegynder
14. oktober 2003 - 14:43 #5
køre ikke xp men 98se
Avatar billede rkp Nybegynder
14. oktober 2003 - 14:45 #6
jeg vil prøver at Reperare Internet Explorer..
Avatar billede rkp Nybegynder
14. oktober 2003 - 14:49 #7
Det hjelper ikke at reperare IE, det er det samme som før
Avatar billede arlet Juniormester
14. oktober 2003 - 14:51 #8
http://www.spywarefri.dk/onlinevark.htm
Snup lige et par onlinescan, X-block for spyware og Panda for virus.
Avatar billede rkp Nybegynder
14. oktober 2003 - 14:52 #9
jeg kan godt have 2 vinduer åben afgangen, jeg kan vis links som åbner et vindue mere. (java script:void(null)) har det noget at gøre med det??
Avatar billede rkp Nybegynder
14. oktober 2003 - 15:00 #10
jeg har prøvet at det der er forslådet her, men med intet hjelper.

Har ingen viruser eller Spyware på min computer.

Så jeg ved ikke havd jeg skal gøre nu :/
Avatar billede rkp Nybegynder
14. oktober 2003 - 15:41 #11
Skal jeg ominstaller windows for at få det til at virke igen ? :/
Avatar billede dana Nybegynder
14. oktober 2003 - 19:40 #12
Har du en pop-op blocker installeret? Hvis du har så prøv at lukke den og prøv så at åbne de sider med internet explorer som ikke virkede for dig.
Avatar billede rkp Nybegynder
14. oktober 2003 - 20:10 #13
har ikke en pop-op blocker installert :/
Avatar billede dana Nybegynder
14. oktober 2003 - 20:19 #14
OK - har du en firewall der kører med for høje sikkerhedstillinger? Hvis ja, så prøv at lukke firewall'en og prøv igen.
Avatar billede dana Nybegynder
14. oktober 2003 - 20:25 #15
Ellers så må det være det her:
http://support.microsoft.com/?kbid=281679
Avatar billede rkp Nybegynder
15. oktober 2003 - 09:49 #16
Tja det lyder meget sansynlige det der står jeg forstår bare ikke hvad jeg skal gøre???