Avatar billede gerlach Nybegynder
14. oktober 2003 - 11:13 Der er 6 kommentarer

Overføre mp3 filer med ADAPTEC, Easy CD Creator 4

Vi prøver lige nu at overføre mp3 filer til CD med ovennævnte program, men selvom et musiknr. kun fylder ca. 1,5 mb, vilden ikke brænde mere end 74 min total, havd gør vi forkert !!
Avatar billede hcma Novice
14. oktober 2003 - 12:20 #1
Din CD kan ikke rumme mere end 74 min.
Understøtter ikke overburn
14. oktober 2003 - 12:22 #2
Er du sikker på at du ikke har sat brænderen til at brænde "musik",
hvis du bare skal overføre mp3-filerne, skal der jo brændes en "data-cd" i stedet.
Avatar billede gerlach Nybegynder
14. oktober 2003 - 12:28 #3
Vi kører som data cd nu uden problemer TAK
Avatar billede hcma Novice
14. oktober 2003 - 12:29 #4
Nå'e ja  - Hvis du vil have dem brændt så de kan afspilles i en CD-afspiller, skal de brændes som Musik-CD, hvor den tæller tid og ikke data.
Hvis de "bare" skal brændes som MP3-filer, skal du vælge Data-CD, da mp3-filer ikke er musikfiler men datafiler, og så kan du ikke afspille dem på en alm. cd-afspiller, men kun på din PC eller en DVD-afspiller der understøtter mp3
Avatar billede hcma Novice
14. oktober 2003 - 12:31 #5
gerlach>> så tror jeg du skal bede "h13" lægge et svar, som du så kan acceptere, da han/hun jo kom med løsningen.
Avatar billede gerlach Nybegynder
14. oktober 2003 - 12:39 #6
Tak for hjælpen til H13