Avatar billede streetniki Nybegynder
09. oktober 2003 - 20:28 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvordan fanden kan man

Hvordan fanden kan man lave et nyt menu punkt, uden at der kommer et kæmpe mellemrum mellem alle menupunkterne??

Vi har prøvet på mange forskellige måder nu, så nu søger jeg herind.. :-)

Siden er her:
http://www.teponia.dk/street-racing/

Mvh NIki
Avatar billede bootie Nybegynder
09. oktober 2003 - 20:57 #1
Hvad mener du?
Er det html koden du ikke forstår?
Avatar billede Kengun Praktikant
09. oktober 2003 - 22:07 #2
Du kan forsøge med at trykke SHIFT+ENTER
Avatar billede lazze Nybegynder
09. oktober 2003 - 23:50 #3
Hvad mæ et <BR> i enden?
Avatar billede miss-g Seniormester
10. oktober 2003 - 02:24 #4
(Shift + enter laver <BR>, så I taler samme sprog) *S*

Shift alene laver <P> = nyt afsnit.
Avatar billede streetniki Nybegynder
10. oktober 2003 - 07:38 #5
Men altså..

Vi har prøvet, at skulle lave et nyt menu punkt til menuen, og når vi gør det, kommer der bare et kæmpe mellemrum mellem menupunkterne..

Vi har bare kopieret en af koderne fra en af de andre punkter,  og så sat det ind nede under, men det er der kun kommet et stort mellemrum ud af. Så hvis en af jer, eller nogle andre, kunne lave et eller flere menupunkter uden der kommer mellemrum i mellem, vil jeg sku blive glad.. ;)

//Niki
Avatar billede lazze Nybegynder
10. oktober 2003 - 09:42 #6
<table width="800" border="0" align="center" cellpadding="0" cellspacing="0" background="street-racing.gif">
  <!--DWLayoutTable-->
  <tr>
    <td width="21" height="80">&nbsp;</td>
    <td width="573">&nbsp;</td>
    <td width="68">&nbsp;</td>
    <td width="125">&nbsp;</td>
    <td width="13">&nbsp;</td>
  </tr>
  <tr>
    <td height="104">&nbsp;</td>
    <td rowspan="8" valign="top"><div align="center">
        <iframe name="frame" width="573" height="417" src="main.html" scrolling="auto" frameborder="0"  allowTransparency="true"></iframe>
      </div></td>
    <td>&nbsp;</td>
  </tr>
  <tr>
    <td height="25">&nbsp;</td>
    <td>&nbsp;</td>
    <td align="right" valign="middle"><a class="menu" href="main.html" target="frame">Forside&nbsp;&nbsp;&bull;</a><br></td>
    <td>&nbsp;</td>
  </tr>
  <tr>
    <td height="25">&nbsp;</td>
    <td>&nbsp;</td>
    <td align="right" valign="middle"><a class="menu" href="galleri.html" target="frame">Galleri&nbsp;&nbsp;&bull;</a><br></td>
    <td>&nbsp;</td>
  </tr>
  <tr>
    <td height="25">&nbsp;</td>
    <td>&nbsp;</td>
    <td align="right" valign="middle"><a class="menu" href="links.html" target="frame">Links&nbsp;&nbsp;&bull;</a><br></td>
    <td>&nbsp;</td>
  </tr>
  <tr>
    <td height="25">&nbsp;</td>
    <td>&nbsp;</td>
    <td align="right" valign="middle"><a class="menu" href="main.html" target="frame">Downloads&nbsp;&nbsp;&bull;</a><br></td>
    <td>&nbsp;</td>
  </tr>
  <tr>
    <td height="25">&nbsp;</td>
    <td>&nbsp;</td>
    <td align="right" valign="middle"><a class="menu" href="main.html" target="frame">Nyheds arkiv&nbsp;&nbsp;&bull;</a><br></td>
    <td>&nbsp;</td>
  </tr>
  <tr>
    <td height="25">&nbsp;</td>
    <td>&nbsp;</td>
    <td align="right" valign="middle"><a class="menu" href="kontakt.html" target="frame">Kontakt&nbsp;&nbsp;&bull;</a><br></td>
    <td>&nbsp;</td>
  </tr>
    <td height="163">&nbsp;</td>
    <td>&nbsp;</td>
  </tr>
  <tr>
    <td height="103">&nbsp;</td>
    <td>&nbsp;</td>
  </tr>
</table>

Bedre?
Avatar billede streetniki Nybegynder
10. oktober 2003 - 17:08 #7
æhm.. Sorry, men hvis du skulle lave et eller flere menu punkter, så kan jeg ikke se foreskel. Det kan være at jeg sætter koden ind et forkert sted..
Avatar billede streetniki Nybegynder
11. oktober 2003 - 09:33 #8
Vil du prøve at lave <html> <body> osv. sådan så jeg bare kan sætte det hele ind i et tekstdokument, og så gemme det som .html for at se hvordan det ser ud? For jeg kan ikke finde ud af hvor jeg skal sætte koden ind, før det bliver rigtigt...

Håber du vil ...

MVH NIKI
Avatar billede streetniki Nybegynder
12. oktober 2003 - 23:49 #9
Venter lige til en gider det, og giver så den person pointsne..
Avatar billede lazze Nybegynder
13. oktober 2003 - 01:17 #10
Du skal bare tage den bid jeg har lavet. Den er fra din side og jeg har sat <BR> de rigtige sted. Så fra <TABLE> til </TABLE> overskriver du bare med den nuværende kode for tabellen.
ok?
Avatar billede streetniki Nybegynder
22. oktober 2003 - 14:30 #11
Forresten, så har en som hedder Pedro Jensen lavet følgende:

http://se.mitsted.dk

Altså menuen med flere punkter.

Han tog sig tid, og lavede det på en helt anden måde en fyren som har lavet det design til os har gjort. Fyren har nemlig lavet hele halløjet i tabeller, så det ville være meget svært i følge Pedro, at lave et nyt punkt, uden at hele siden rykkede ned osv.