Avatar billede gorell Nybegynder
09. oktober 2003 - 14:05 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Logo til side om ti-83

Hejsa

jeg har netop startet en side som skal omhandle ti-83 og ti-83plus (lommeregnere) men det logo jeg har i øjeblikket er jeg slet ikke tilfreds med. derfor vil jeg gerne høre om der er en der kunne tænke sig at lave et nyt... siden kan ses her: http://www.ti-83.dk
logoet må gerne fylde hele vejen hen i topbaren, ellers så bare samme sted som det er nu...

Med venlig hilsen
Martin Gorell
Avatar billede nasneja Nybegynder
09. oktober 2003 - 14:25 #1
http://www.tjenkroner.1go.dk/exp/ti83.gif
billederne er nogle som er fundet via billede søgeren i Google.com...
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
11. oktober 2003 - 16:53 #2
YAY! Fed side! Glæder mig til den kommer op at stå! Jeg er desværre ingen logo-creator, men jeg har meget brug for sådan en side!! :) Husk nu de spil!! ;)
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
13. oktober 2003 - 17:08 #3
-->nasnea

Hvorfor skulle vi lige se et billede af hans side? Jeg tror godt at folk selv kan finde ud af at klikke på linket... Og så laver du det som et svar? tsk tsk tsk!
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
13. oktober 2003 - 17:35 #4
tja, som sagt før er jeg ikke logo ekspert, men man kan vel altid prøve...

http://frip.dk/zpeakerz/TI-83.jpg

Nogen lunde det samme, men jeg kan nu bedre lide at der står "TI-83.DK" istedet for bare "TI-83".
Avatar billede nasneja Nybegynder
14. oktober 2003 - 01:01 #5
zpeakerz slap af - han har åbenbart brugt mit logo som jeg satte ind for at vise ham hvordan det så ud på hans side. Så lad være med at fare sådan ud.

Noget som jeg tilgengæld kan undre mig over er at du bruger den lommeregner jeg har skåret ud på dit forslag :)?
Avatar billede nasneja Nybegynder
14. oktober 2003 - 01:02 #6
og gorell hvis du vælger at bruge mit logo bør du lukker spørgsmålet så der i det mindste kan blive undgået flere misforståelser.
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
14. oktober 2003 - 11:48 #7
Fair nok nasneja! Jeg undskylder! :)
Avatar billede nasneja Nybegynder
14. oktober 2003 - 12:00 #8
det er okay :-)!
Avatar billede gorell Nybegynder
15. oktober 2003 - 16:17 #9
Hej allesammen, undskyld jeg ikke har svaret tilbage overhovedet.. dårlig... ja jeg ved det :) men altså jeg har har slet ikke været hjemme i efterårsferien.. men altså det logo som er der nu, er ikke det endelige jeg har simpelthen sat det ind så jeg kunne bestemme mig, det kommer til at kræven del tilpasning :) men altså jeg kommer snart hjem og så skal jeg nok lige være lidt mere aktiv. men altså Nasneja hvad mente du med at jeg brugte den lommeregner som du havde klippet ud?
og zpeakerz... hvis du skal bruge noget bestemt så sig lige til. jeg mangler nemlig en til athjælpe med at teste/bedømme alle de spil jeg har.. og der er en del. samt at min lommeregner er blevet stjålet her for nylig :(

Men altså ja... jeg skal nok snart bestemme mig :D
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
15. oktober 2003 - 16:40 #10
-->Gorell
Tjaa... Hvad mener du med "bruge noget bestemt"? Mener du... Moneter :)? Ej, jeg kan da måske godt teste nogle af dine programmer/spil. Så længe jeg kan være 100% sikker på at de ikke fucker min lommeregner op...

Forresten, hvilke et af logoerne kunne du li bedst? Har du bestemt dig for at bruge nasneja's eller hvad? Han/Hun siger jo at det er hans/hendes der allerede er på din side... *confused*
Avatar billede gorell Nybegynder
17. oktober 2003 - 22:09 #11
okay, kan godt forstå du er forvirret....
altså jeg har prøvet hans logo for at se hvordan det passede og for at høre folks mening... (hans var med striber dem har jeg fjernet i første omgang), og har fået folks mening om de forskellige logoer....
og da jeg lige har fået ny dame (altid godt :) har jeg ikke rigtig været hjemme og haft tid til alt det med HP... men er hjemme fra mandag..

med hensyn til test af spil kan jeg selvf ikke garantere at din lommeregner ikke crasher
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
17. oktober 2003 - 22:13 #12
"med hensyn til test af spil kan jeg selvf ikke garantere at din lommeregner ikke crasher"... Det lyder altså ikke særligt betrykkende....

Mail mig på zpeakerz@hotmai.com eller tilføj mig i MSN!
Avatar billede gorell Nybegynder
11. juni 2004 - 22:55 #13
lukket