Avatar billede krydset Nybegynder
08. oktober 2003 - 19:25 Der er 9 kommentarer og
4 løsninger

Syns i den her side er grim

Hejsa syns i den her side er grim, det er min anden hjemmeside som jeg har lavet www.pc-dk.dk/ny/

Kunne godt tænke mig at vide hvad i syns :-O
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
08. oktober 2003 - 19:29 #1
de blå farver skal laves om - ellers er den såmænd helt ok
Avatar billede krydset Nybegynder
08. oktober 2003 - 19:36 #2
hvad ville du anbefale for farver
Avatar billede anka Nybegynder
08. oktober 2003 - 19:40 #3
Den er ikke grim ;-)
Den er anderledes...

Jeg får associationer til Illustreret videnskab, end til PC-ere...
Skriften - se os her www.pc-dk-dk - er svær at læse, mere med den skyggeeffekt.
(den sidste bindestreg i web-adressen skulle være et punktum)
- og du mangler en title i head-koderne...
;-)
Avatar billede fun22 Nybegynder
08. oktober 2003 - 19:42 #4
Fjern rammen på iframe'sne...
Avatar billede mads.peder Nybegynder
08. oktober 2003 - 19:43 #5
Synes ik den er grim. Et frisk pust vil jeg mere sige. Kan godt lide at se du over hovedet ik bruger højre isde. For min skyld må der godt være lidt spildplads. Vil så bare sige at overskriften er svær at se
Avatar billede krydset Nybegynder
08. oktober 2003 - 19:50 #6
Kunne jeg give overskriften lidt hvidt rundt om teksten så det blev lettere og læse??
Avatar billede krydset Nybegynder
08. oktober 2003 - 19:53 #7
>>fun22 hvordan fjerner jeg dem jeg har sat border="0" skulle det ikke være nok??
Avatar billede fun22 Nybegynder
08. oktober 2003 - 19:55 #8
så vidt jeg kan se har du ikke sat border="0"...
Avatar billede krydset Nybegynder
08. oktober 2003 - 19:59 #9
sorry, har sat det ind nu men det virker stadig ikke :-(
Avatar billede krydset Nybegynder
08. oktober 2003 - 20:12 #10
Har rettet de små fejl du snakkede om Anka!!

Jeg har lavet logoet en smule om os så med hvid tekst!
Avatar billede davidolsen Nybegynder
09. oktober 2003 - 12:53 #11
Du mangler klart noget efaring på din grafiske side. Men det skal nok komme...
Du skal måske skifte farverne ud og begynde på noget mere enkelt. Det samme vil jeg sige om designet. Start med noget enkelt, og så kan du stille og roligt bygge den op.

Men jeg syntes at det er godt du har delt siden op så den bliver mere overskuelig. Her mener jeg at indholdet og menuen er 2 forskellige steder!

Men ellers ser det meget fornuftigt ud.
Avatar billede krydset Nybegynder
09. oktober 2003 - 13:16 #12
Jeg takker for lidt reference og prøver at gå lidt videre med det !

Kan i have det godt og tak for feedback

>>fun22 jeg fandt ud af at det var frameborder="0" man skulle bruge og ikke kun border="0"

Takker!
Avatar billede davidolsen Nybegynder
09. oktober 2003 - 13:50 #13
takker for point :D