Avatar billede clawhammer Nybegynder
08. oktober 2003 - 15:42 Der er 2 kommentarer

Valg af bundkort?

Hej

Jeg skal have et nyt bundkort der opfylder følgende krav: (har amd barton 2800+ unlocked
De vigtiste som, SKAL være der.

Huller til Waterchill Vandkøling CPU
Huller til Waterchill Vandkøling Chipset
400 MHZ FSB
400 mhz ram (pc3200)
5.1 channel lyd eller mere (6.0

Mindre vigtigt:
GB LAN
Firewire

MVH
Clawhammer
Avatar billede clawhammer Nybegynder
08. oktober 2003 - 15:48 #1
Foresten er det muligt at clocke min cpu på FSB´en med et 333 mhz fsb? hvis det er, må det gerne være med 333 mhz fsb, men pc 3200 ddr ram
Avatar billede guanche Nybegynder
08. oktober 2003 - 16:24 #2
kig på microstar kvalitet så det mærkes dell kører med disse kort i deres maskiner